Diskuse

Škubánky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J72a23n 80M55a69r28e36k

6. 1. 2024 5:27

Jo, to bylo oblíbené jídlo mé babičky, narozené v roce 1884. Ta je vařila a podávala s povidly...říkala tomu šustka s kecem.

0 0
možnosti
Foto

Filipe, na škubánkách jsme vyrůstaly, nebylo lepší pochoutky!

0 0
možnosti
KT

Škubánky... ách...na sladko je nemusím, ale se škvarkama a cibulkou nebo jen opečené to je lahůdka.

1 0
možnosti
IB

Škubánky - už ten název je .

Tak ať to studentům skvěle vaří po celý rok 2024.

0 0
možnosti
MV

No teda...škubánky! Ach! Babička nám je sypala cukrem a mákem a přelejvala právě horkým sádlem se skvarkama. Dobrota dobrot.

A RAM...jí, to byly doby, Filipe

Chutnej rok přeju a ty škubánky si udělám.

6 0
možnosti
Foto

Díky za vstup a přání rád opětuju Marku .

0 0
možnosti
Foto

škubánky milujem, vy ste im to nenaservíroval, spravili to samostatne pod vašim dohľadom

2 0
možnosti
Foto

přeně tak, ukážu ale musím je nechat dělat, jinak by to nemělo cenu... a tak by to mělo být se vším myslím, nejen se škubánky :) pokud je nenecháme vyrůst, je to naše chyba...

4 0
možnosti

Bramborové placky na sladko jsem poprvé (a naposledy) ochutnal v Polsku. Podle mne je to prznění klasické chuťovky.

2 0
možnosti
Foto

No já ty polské znám jako víc podobné rosti, nebo bramboráčkům... klasické lokše s povidly maštěné husím sádlem jsou lahůdka...

2 0
možnosti
Foto

Já mám teda škubánky spojený s mákem na sladko. Se slaninou jsem to nikde neviděl,

4 0
možnosti
Foto

Slaná varianta je nejběžní se slaninou a cibulkou, ale já mám moc rád dobře vyškvařené a ochucené škvarky...

3 0
možnosti
Foto

Nojo, škubánky. A co tak třeba kucmoch?

1 0
možnosti
Foto

Mám rád všechnu tuhle klasiku... a nejen já. I zákazník na ni slyší dobře. Byť je někdy líto, že se s ní kuchaři potýkají... třeba bramborové placky jsem už dostal jako host ve formě, že místo tenoučké lokše je někdo splácal jako buchty z polotovarového těsta na knedlíky...

1 0
možnosti
Foto

Dělám škubánky tak jako babička. Posolené oloupané brambory posypané vrstvou mouky uvařím. Do mouky, když se obalí tím šlemem, který nesnáším na houskových knedlících, udělám asi sedm "štouchů" a tím i odpovídám na otázku "kolik štouchů do pucmouchu". Přidám trochu soli a zpracuji těsto. Z něj udělám šištičky asi 5 cm dlouhé a 2 cm tlusté. Na sádle osmažím, aby se udělala hnědá křupavá kůrka z obou stran. S mlékem je to dobrota.

2 0
možnosti
Foto

Jo, opečený škubánky mám rád k sladkému, červenému zelí jako přílohu... a jelikož mléjo nemusím, tak samotné škubánky s kefírem :)

3 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik