Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani jsem netušil, že jsi takový pamětník. Trenčianský párek s fazulou - mé oblíbené jídlo na čundrech kdesi v Oderských vrších. Vepřové maso ve vlastní šťávě (na kolejích se dala koupit za 2,60 Kčs). Vydatné na celý den.....Z pití tzv."bonbónová voda" (žlutá, červená) 3 dcl v universální láhvi.

A můj oblíbený vyporšťovák po večírku - v bufetu na olomouckém náměstí - dršťková 2,90 Kčs, rohlík 0,30 Kčs a desítka 1,70 Kčs. Sumasumárum za bůra zpět na obou nohách. Dobré ráno, Filipe.

9 0
možnosti
Foto

Ahoj, no jsem ten konec Husákových dětí.... a tady v diskuzi můžu i značku, myslím, že je to Hamé, které chuť některých těch fazolovo gulášových konzerv pořád drží.... Alke je to subjektivní pocit samozřejmě. Luncheon meat už mi připadá hodně jinej...

2 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik