Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, máte recht, když člověk něco umí, tak se o práci bát nemusí. Mně prošlo i to, že jsem na ředitele řval: a co mně můžete? Vyhodit? Tak mě vyhoďte, mě je to u ... sedinky, já živím vás, ne vy mě.

1 0
možnosti
ZS

Filipe, skvělého humoru není nikdy dost! R^

3 0
možnosti
ND

Směju se sobě...

pod vlivem tvého oboru, Filipe, jsem chvíli zkoumala jakou sedlinu s dírou umí kuchař, než mi došlo, že jde o náhradu slova nevhodného pro klášterní chovanky a adminy.

Těším se na další medvědí, suchý humor i ten tvůj. :-)

3 0
možnosti
Foto

no Naďo v článku by to slovo prošlo, ale nechtěl jsem riskovat návštěvu těch chovanek ;-D Určitě dám časem do placu další.. :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,58
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik