Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po ránu takový pohled, příprava na obědR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, díky zá nákuk a dobrou chuť :-)

0 0
možnosti
Foto

Švestkové knedlíky a koláče mají u mě krásné druhé místo. Za borůvkovými. :-)

A neumím si je představit bez kysané smetany, skořicového cukru a rozpuštěného másla.V

Užívej dovču!

1 0
možnosti
Foto

Díky moc.... Šárko já už jsem doma. Bylo nádherně, krásné počasí celou dobu. Já jsem opatrný psát když jsem pryč, že jsem pryč ;-D, často jsem četl, že třeba cestovatelské skupiny jsou dobrým tipem na vloupačky :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky miluji švestkové knedlíky z bramborového těsta! Nahoru jedině mák s cukrem a máslo! Přesně tak je dělávala moje maminka. Rovněž souhlasím s Vámi, že švestkové knedlíky překonají i švestkový koláč. A švestkový koláč, podle mého, překoná i ten borůvkový. U nás doma švestkový koláč bez máku, ale s drobenkou, a ne na jeden, ale na dva plechy. O sezóně každou neděli. Pane Filipe, napsal jste perfektní článek R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za milý komentář paní Jarmilko. :-)

1 0
možnosti
Foto

J62a32n 96Š45i25k

27. 9. 2020 7:53

Ve čtvrtek jsem dokončil sběr švestek že zahrady. Tři bečky a už to hezky kvasí na slivovici. Vypiju z toho stejně ani ne půl litru za rok, ale švestkových knedlíků s mákem do sebe dostanu nepočítaně, o koláčích ani nemluvím. Bojují proti cukru a svůj boj marně a rád prohrávám. Díky za skvělé téma Filipe. Ještě jich na stromě pár zůstalo, tak příští týden ještě něco...Hezký víkend

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za pěkný komentář a přání rád opětuji :)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je nádhera!R^ Ale neměla jsem se na to dívat hladová!;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Jitko, no já nemohl dospat abych to dal dohromady a vůli nastavit publikování po obědě jsem měl slabou :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik