Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, posílám svou radost z toho, jak se to krásně čte, potěšení z pokory k závislosti, protože to je prostě dvanáctihlavá saň a nakonec docela po Janovský fandím, ať to vydrží. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Nezbývá mi než poděkovat :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Nejde jen o škodlivost na zdraví. Jde o celý způsob života - například na výletě na horském vzduchu si zapálí jen totální závislák, a příště raději místo na hory jde zase jen do té hospody, protože zdravotně se na nic jiného dále už nezmůže. Blbé je, když kouří oba, a tak se v tom vzájemně podporují, no na druhou stranu si aspoň v něčem rozumí. Znám několik manželství, kde kouří on a ona ne, to je potom boj, ale dá se vyhrát. Znám i jedno manželství, kde kouří ona a on ne, přitom tvrdí, že mu to nevadí - no nevím, jestli mu mám věřit, poněvadž i kdyby se kuřačka neustále myla, ten cigaretový smrad jen tak nesmyje...

1 0
možnosti
Foto

Asi jediný koníček, který jsem zatím na blogu nevzpomínal je mykologie, les se vším všudy byl můj chrám odpočinku i v nejdivočejších dobách života... a nikdy jsem v něm nekouřil, díky za zastavení :-)

0 0
možnosti
Foto

nekouřím již více jak 33 let. Nechybí mi to, ale přiznám se bez mučení, že jsou někdy situace, kdy na tu cigaretu chuť dostanu.

1 0
možnosti
Foto

Přesně, to potěšení se nezapomíná ;-D díky.

0 0
možnosti
Foto

Jsi dobrej! Já ještě ne.;-D

1 0
možnosti
Foto

To buďto přijde, nebo ne ;-D

1 0
možnosti
PB

R^

Já nekouřil celých 15 let.

V patnácti jsem zjistil, že tedy mám dost silnou vůli a že si to můžu dovolit a začal jsem ;-)

5 0
možnosti
MB

Jsem posledním bafajícím Vokem v rodině. Jsem rád, že žena a dcery se vydaly cestou normální - nekouřit. Přemýšlel jsem o svém statusu a vybádal. Zřejmě vkomponovaný vzor od rodičů. Otec Sparty, matka rovněž. Doba, kdy jsem po bytě hledal rodiče k rozmluvě. Kde bylo nejvíce dýmu - Tam dleli. Otec kancelář klasika, matka zdravotní sestra Poliklinika. Lékař v ordinaci - cigáro v hubě! Záchvat kašle, pacientovi říká - Hovoří k vám lékař, nekuřte! Ono kouření považuji za věc psychiky. Začínali jsme, abychom si dokázali, že jsme chlapi. Pak se končilo, ze zcela identických důvodů! Jsem ve fázi, kdy s tím ustat nechci. Jsem si vědom JASNÉHO ROZPORU ! Pořád mám pocit svobody, že s tím mohu ustat. Nemohu s tím ustat, protože mi to chutná a doposud nějaké problémy nečiní. Stojí to pochopitelně fůru peněz + K ničemu to dobré není. Jakkoliv je to rozporuplné a směšné zároveň - Držím se sveřepě své Pseudo svobody - S poznáním, že vlastně otrokem svého zlozvyku jsem ! ... :-)

3 0
možnosti
Foto

:-)Ale někdy je to krásné otroctví... díky za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Chápu Vás, Filipe. Nekouřil jsem 25 let (předtím na škole jako Nová huť Klementa Gottwalda). Od jisté doby si prostě jednou za čas zapálím dobrý doutník. Ten nejde kouřit na zastávce, při chůzi. Na něj prostě potřebujete čas, vsedě, se sklenkou dobré single malt whisky a ideálně v kruhu přátel.

Tož tak, a pěkný víkend.

3 0
možnosti
Foto

To je krásnej rituál díky :-) , já nevím proč přesšel po třicítce na dobrej rum, ale tomu by doutníček jistě také slušel :)

1 0
možnosti
MP

Dekujeme, ze nekourite, Fildo. Karmou za clanek proti karcinomu! Pobavil jste me. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, pokud je ta karma seštelovaná, je neškodná ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 24,89
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik