Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už dva roky provozuji zimní houbaření. Žádná konkurence jiných houbařů. Loni jsem nosil plné košíky hlívy, které loňska mírná zima přála, penízovky, Jidášova ucha, mozkový rosolovité etc. Začal jsem sbírat i medicinální houby jako outkovku, březovnik a lesklokorku ploskou, které suším a asi rok užívám. Možná i díky nim jsem celkem "ve zdraví" překonal coronu.

1 0
možnosti

Houby nejím, tak hříbeček do bramboračky, nebo žampionek pod masíčko. Toť vše. Patrně nejistota duše vyvolaná studiem prastarého Smotlachy, kdy všechny houby na obrázcích vypadaly skoro stejně a u většiny z nich bylo napsáno - možno zaměnit s prudce jedovatou. Pravda, stránky byly vyšisované časem, ale jistota je jistota!

Jinak houby kolem chalupy sbíráme a rozdáváme, zatím všichni obdarovaní žijí. Patrně si košík přeberou a nepotřebné (čti jedovaté) vyhodí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Pan Smotlacha taky nejednu jedůvku úmyslně zkonzumoval ;-D, je to klasika. Díky za návštěvu :)

1 0
možnosti
Foto

Parádní, moc děkuji. Srdce houbaře plesá a rád jsem se dozvěděl nové věci.

A krom toho, vše "anticovidové" má u mne velké preference V

1 0
možnosti
Foto

Dnes jsme byli na houbách za Třemošnou u Obory. Dva košíky hřibů. :-)R^

2 0
možnosti

Plzeň-sever, revír mého mládí. Tam to vždycky rostlo:-).

2 0
možnosti

Dobrý večer. No, vyznáte se. Dostal jsem obrovskou chuť na houbový guláš. Zítra v rámci Dušiček do lesa vyrazím.

Letos teda u nás velká slabota, akorát nedávno rostlo dost bedel.

Nejvíc hub u nás rostlo v roce 1986, tehdy jako kluk jsem neměl ani tušení o Černobylu. Tehdy rostly hřiby i dědovi na zahradě, plné jich byly škarpy kolem silnic, kde byly jen jabloně nebo třeba hloh. Od té doby jsem nic podobného nezažil.

1 0
možnosti
Foto

dneska to zní jako pověra, ale toho roku jsem chodil s tátou s nůší a sušili jsme na obrovské půdě... dneska se sušičkou je to méně romantické :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, paráda! R^Ta porcelánová má opravdu příslušné jméno. Škoda, že letos Václavky minuly náš rajón;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky :) Tady nějaké jsou, ale není jich co loni, naštěstí rostou jiné :-)

0 0
možnosti

No tak to je vysoká škola mykologů, já jen cca 10 druhů a konec a jsem rád, že lesy kolem Křivoklátu jsou právě nyní mě těch známých plné...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Petře díky za návštěvu a užívejte darů :-)

0 0
možnosti

Tý jó, Filipe, to je nádhera! A když víš, co sbírat a čím se jen kochat pohledem, je to paráda.

Tobě díky za text a pánům co fotili též dík. Fotky jsou to úžasné.

2 0
možnosti
Foto

Díky Marie, doufám že si chválu oba přečtou a děkujeme :-)

1 0
možnosti

U nás v rodině platí, že nejvíc hub roste ve chvíli, kdy jen přes les procházíme - třeba zkratkou nebo se jdeme jen tak projít. Velká výprava s košem je u nás prakticky předurčena k neúspěchu. :-)

1 0
možnosti
Foto

No, někdy je to o náhodě a vždycky se člověk alespoň vyvětrá :-) Díky za návštěvu....

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik