Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) Alice????;-) fakt? Už jsem na ně skoro zapomněla... V

Šílení nejsou jen kuchaři. I maminky v domácnosti ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem kluky rád připomenul... plánují i letos nějaké vystoupení, ale koukal jsem, že jen jedno. Naštěstí se s některými naše cesty pořád protínají, takže zapomenout nemůžu :-) A šílení jsme všichni normální, kdo by to jinak vydržel ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Zaplat panbuh za otevrene hospody a hlavne za Vas, lidi, kteri nam tam hostite tela. Mejte s nami strpeni, jsme nadrzeni a asi bychom se do tech hospod nejradsi nastehovali natrvalo:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Já díky hlavně za vás, za hosty.... toho cholerika z deníku bych jemně propleskl, on b se zklidnil ;-D

0 0
možnosti
PK

Dnes oslava a to z pravé svíčkové, před tím zasvěcená diskus zda posolit před či po, hlava rodiny rozhodla před, bylo to cool. :-)

Pěkný a deštivý den v ZČ.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, déšť je třeba :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, prožíval jsem to s tebou...

1 0
možnosti
KM

Konečně jsem v nějakém z Vašich článečků, kterými nás tu neustále zásobujete nalezl alespoň jednu, jedinou rozumnou a smysluplnou myšlenku vyjádřenou v poslední větě tohoto výplodu.

Takže přeji hodně štěstí a ať vám to konečně vyjde.

1 0
možnosti

Někdy jsou holt ty návraty hektické, že?

Ale určitě nakonec všechno klaplo. I ta záda, že:-)))))

p.s. jestli jsi do toho ještě škytal, tak to proto, že jsem k picanhe dělala Tvůj tip na meruňky+dijon. Poředila jsem marsalou, a nemělo to chybu. Ani jednu.

Takže dva díky, Filipe - za blog a za tip:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Maruško, záda jsou naštěstí jen příběh ... ale když jsem v ledničce našel ty faktury, škytnul jsem hodně ;-D;-D, díky, to jsem rád :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik