Zpátky v práci, jak já se na vás těšil...(Deník šíleného kuchaře)

Co nového u kuchařů? Poslušně hlásím, situace je stabilní. Ostatně, obrázek si může udělat každý sám....

Reálný svět

 

Korona krize mě doslova vypnula živnost. Inu, pokud ji máte půlkou v gastronomii a tou druhou polovinou ve školství, to se trefila skutečně dobře :D  O to ostřejší je v několika posledních týdnech restart. Občas beru za kliku od dveří, potkám sám sebe jak z nich už vycházím, mám také strach podívat se přes rameno, abych se nezahlédl někde tam... na konci chodby. 

Včera v jeden volnější moment jsem otevřel v kabinetu na hotelové škole ledničku abych se pokochal pohledem a případně povzbudil nějakou  dobrotou pro další boje. Co takové zařízení obsahuje?  Zajímalo by vás to? 

Inu, několik nealkoholických piv, materiál na výrobu svačinek pokud nestihnu oběd a seknu se tu do odpoledne, dvě nektarinky, pečlivě vyrovnané salátové okurky na kterých právě ujíždím, ve dveřích je slivovice na flambování (přísahám, od posledního neubyl ani centilitr) a štos úhledně vyrovnaných faktur, blíží se přeci daně.... Cože????!!!!

Přísahám vůbec nevím, jak se tam ten paklík papírů dostal. Ale asi je potřeba zvolnit...

 

Deník šílenýho kuchaře

 

 

Hurá, dneska je tedy ten den...  Láskyplným pohledem se rozhlížím po kuchyni, polaskám i nože, které jsem nestihl nabrousit ( nebyl čas).... a kurwa... zapoměl jsem si donýst nový boty, starý jsem chytře v březnu vyhodil. No nic, říkám si...

Do chvíle než letím přelejt polívku do režonu na výdej a hodím nejvostřejší záda svýho života. Ležím tam, nožky nahoře, kolem lepkavá a horká červená hmota, paráda. A teta Olina tu doprdele ještě  není. Musím tedy sakra pohnout zadkem. S vytíráním, novým vařením polívky na menu ani popáleninama jsem původně nepočítal.

No, jo... sem pašák. Hotovo a ještě stíháme cíčko s Kamilem. Taky se na plac vrací po čtvrt roce, Olina vaří kafe, nemůžem se dočkat prvních hostů. Já až dneska zjišťuju, jak se mi po Kamčovi stejskalo... Je to pecka, těšíme se na lidi, jsme v tom přeci spolu.

Na prvním bonu mi ten idiot posílá poloviční kachní stehno...Jak to mám asi udělat..., ale no nic, tu druhou půlku prostě sežeru.

Jsme v tom spolu? No ta kráva co si objednala Caesar salát z okurky místo salátu v tom se mnou určitě není, do toho mě netahejte. Buzeranta na place co to namarkoval nekomentuju.

Tak vesele uběhl den a hodinu před zavíračkou zase ležím na zádech. Obraženej i druhej bok, naštěstí bez polívky. Olina spěchá a vytírá mi pod nohama za provozu... 

Chvíli nadávám tak, že se to sem neodvážím napsat.  Pak jdu tu partu co si dala osmkrát palačinky dodělat. Mám to na háku. Zejtra se pudu poptat na práci do fabriky...

 

Díky a ahoj Filip.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Filip Vracovský | sobota 6.6.2020 8:34 | karma článku: 23,36 | přečteno: 702x
  • Další články autora

Filip Vracovský

Není jen primitivní. Je ubohá a stydím se za ni. Zamyšlení s Josefem Nožičkou

Když jsem viděl novou kampaň SPOLU poprvé, myslel jsem, že mi někdo nasypal něco do pití. Že to nemůže být pravda ....

2.5.2024 v 20:17 | Karma: 37,62 | Přečteno: 1638x | Diskuse| Politika

Filip Vracovský

Blíží se nám sezóna. Nešikanujte nám prosím číšníky !

Lehce nekorektně, vážně nevážně. S láskou neláskou. Na Prvního máje autorova klávesnice nezbedná je ....

1.5.2024 v 5:58 | Karma: 18,05 | Přečteno: 610x | Diskuse| Poezie a próza

Filip Vracovský

Chcimír. Zamyšlení s panem Flaškou ...

Přečetl jsem si po ránu blog Tomáše Flašky a šel jsem něco napsat do diskuze.... No , je toho víc. Tak volím tuto polemiku/zamyšlení.

30.4.2024 v 8:39 | Karma: 32,37 | Přečteno: 1431x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Tvrdé jádro nezávislé dezinformační scény unesené mimozemšťany ?

Aneb Československo ještě žije... Dokud kape ( ne na karbid, ale na účty) je zač bojovat.... No ne ?

28.4.2024 v 10:18 | Karma: 15,32 | Přečteno: 743x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Můžeš jí zkoušet rozkopat ksicht ...

Trocha slov takhle o jarní noci ... a Radůza zazpívá tomu komu slova nestačí. Dřív než kohout zakokrhá....

27.4.2024 v 3:40 | Karma: 11,29 | Přečteno: 461x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Voda zaplavila ulice i železnici

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  16:49

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padají i kroupy. Hasiči hlásí desítky...

Ve hře o post ministra je nyní i Ženíšek. TOP 09 chce vybrat tento týden

6. května 2024  16:43

Při hledání kandidáta do vlády na post ministra pro vědu, výzkum a inovace začala TOP 09 skloňovat...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  16:29

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Německo na Putinovu inauguraci zástupce nevyšle, Francie a Slovensko ano

6. května 2024  16:14

Německo v pondělí oznámilo, že nebude mít svého zástupce na úterní inauguraci ruského prezidenta...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,56
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik