Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Už se těším k Vám do Plzně na další návštěvu. Tu poslední nám 13.3 až 15.3. 2020 zhatilo opatření ohledně viru. Takže nejen zrušení rezervace v našem oblíbeném penzionu kousek od náměstí Republiky, ale i celý výjezd naší bandy....... Ale již plánujeme návštěvu v náhradním termínu. Čepovanej Prazdroj jako hladinka a nebo vynikající šnyt v Lékárně, tak to je něco...... No a k tomu vynikající jídlo, nějaká zábava v casinu, či v Husově ulici...... A za naši bandu .... Ortel !!!!

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den a díky za návštěvu.... a tady je vidět, jak pivo spojuje, já jako "kavárník" ale u toho šnyta v Lékárně, tak na toho taky přísahám :) To je celkově vymazlená hospoda... :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za odkazy i návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Já fakt věřím, že v době počátků to asi bylo jinak :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Hned jsem dostal zizen a hlad. A diky za nepoliticky clanek, Filipep;-)

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za zastavení :-)

1 0
možnosti

Díky, Filipe, za osvěžení vzniku toho, co nejím:-))) (bohužel jsem dostala infomace ze zákulisí McD) Ale pravý hambáč z masa, to bych si dala.

Ta hudba, co jsi dal, to je jiný level.

Líbí se mi band i písnička.

1 0
možnosti
Foto

:))) Maruško já se skoro vsadím, že v těch počátcích tam i dávali dobrý maso :-) Jinak já říkám, že dobře udělanej burgr je větší kuchařina, než sfušovaná svíčková ;-D , kluci by měli radost, pro jednoho z těch zpěváků jsem něco málo i napsal asi deset let po téhle, díky za návštěvu i komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám rád z Plzně kapely Odyssea a Pohoda: Doufám, že se nepletu a obě jsou opravdu z tama... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, no jasně... ony se v podstatě prolínají... nedávno před koronou jsem byl v Divadle s Pohodou, a najednou koukám jsou to sedmdesátníci, kurňa kde se stala chyba ;-D (Nikde, jen to prostě letí..)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, děkuji za tyto informace i za muziku k tomu! R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Ovšem uznejte, že hambáč s kečupem je tak trochu až barbarství, stejně jako led do vizoura. A k tomu pivu, dnes uměle sycenému ,,céóčkem", a které ani neprošlo zráním ve vysmolených kádích a distribuované ve vysmolených sudech, ani to už nejni to, co to bejvalo, Holt, taky pokrok;-)

1 0
možnosti
Foto

Safra, hambáč s kečupem a led do vizoura ;-O;-O;-D;-D to podepisuji, ale na tom našem ležáku mám fakt závislost :-), já si právě myslím, že tím, že pivovar začal víc dbát o výčepáky a lidi, kteří o něj pečuji se už tolik nebojím na čepované zajít. A takové tankové je ještě podstatně lepší než ze sudu ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik