Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Moc pěkné vzpomenutí, Filipe

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Marku :-)

0 0
možnosti

To je neuvěřitelné jak to letí!

Al Pacino je i "můj" herec.

Film Kmotr je naprosto skvělý, a herecký výkon Al Pacina v něm vynikající. Je to Pan herec, jak je patrné i z jinych filmů.

Díky, Filipe!

3 0
možnosti
Foto

Ahoj. Díky za návštěvu a pěknou neděli Maruško :-)

1 0
možnosti
NP

Skvělý herec, charismatický, patří mým oblíbeným.

Díky za připomenutíR^

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za návštěvu :)

0 0
možnosti
LH

u mě byl a si i bude největší mafian Robert de Niro..... Al Pacino - Strašak a AbsolventR^

2 0
možnosti
LH

Dustin Hoffman - Absolvent - blbnu:-(

0 0
možnosti
Foto

Jemu se dá na plátně věřit všechno. Filipe díky!R^R^:-)

4 0
možnosti
Foto

JOR^R^Vsice si to u mě drobet pokazil, když prý nazval Dustina Hoffmana čučkařem...:)) ale poctivě vzato...Serpico, boží věc...policajt masa a krve a duše... v mých nácti, kdy na základě filmu koupená a přečtena pak knízka jednim dechem...kvuli němu:))...a to uz pak nešlo nevidět Bobbyho Deerfielda( nebe nezná vyvolených):)) kde je zase senza chlap...a to ostatní uz jste napsal:) díky:)

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Radko :) On i sám oslavenec by nejspíš Vaši výtku bral, neboť jak říká.... "Marnivost, je můj nejoblíbenější hřích ." Ano, jsou to skvělé filmy, Serpico možná neměl v tom výčtu chybět, ale bylo to dost těžký jej seškrtat na nějakou únosnou míru :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 646
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 2140x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik