Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ještěže jsem právě dojedl svíčkovou, Filipe, tvé způsoby týrání nás, gurmánů, jsou velmi rafinované. Zvlášť když jim jídlo zůstalo jako jedna z mála opravdu spontánních radostí života.

0 0
možnosti
Foto

Díky Josefe... ať nám jakékoli radosti vydrží co nejdéle.....

0 0
možnosti
Foto

R^Kdo umí, ten umí. Jiní jenom čumí;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky Jiří.... Práce s mladejma má omlazující účinky :)

1 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť Horste.....

0 0
možnosti
Foto

Filipe, četla jsem to po půlnoci a nemohla usnout! Šárka má pravdu!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, snad naj na mě kotel ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Nejen, že žrádlem provokuješ na Fcb, ale i tady! ;-O skončíš v pekle.;-D

0 0
možnosti

SkvělýR^. Mám zvídavý dotaz, jak se vyrobí ta "mřížka" která je naservírovaná k rybám?

0 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, díky.... Jedlý korál, cukráři ho sladí a dobarvují, tenhle byl místo obojího okmínovaný. Jinak je to jedoduchá věc z mouky, vody a oleje + dobrá pánev. Když si napíšte Jedlý korál do google vyjedou Vám poměry....

1 0
možnosti
Foto

R^Filipe, vy jste se snad s Jitkou domluvili a trapite hladovyho kocoura pred snidani:-P

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, pohá náhoda ale napojil jsem se rád :)

1 0
možnosti
Foto

Já chápu, že jsi kuchař, ale zase žrádlo. To Ti to nestačí na FB?;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, jak vidiš... pořád mám málo :D

0 0
možnosti
Foto

Vývar a kanapky. Už jsem se rozhodla! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ryby teda nemusím, ale ten gravlax bych si teda dal.

0 0
možnosti
Foto

Já moc tepelně upraveného lososa nemusím, ale gravlax mám moc rád. Po usušení ho ještě marinuju do hořčice, medu, kopru a citrusové šťávy a nemá chybu....

1 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik