Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Svědci Lihovovi by mohli vyprávět ;-D

1 0
možnosti
Foto

A časem se ze svědků stanou světci ;-D

0 0
možnosti

Mě se strašně líbila knížka od Jacka Londona Démon alkohol. Byl to jeho životopis z alkoholické stránky a jako dost knížek od něj, hodně zajímavý. Výborně tam popisoval, jak mu alkohol nikdy nechutnal. Ale chlastat musel, pokud chtěl být v té správné společnosti.

2 0
možnosti
Foto

Díky za vstup... Jacka Londona mám rád již od dětských dob....

0 0
možnosti
Foto

Chlast je něco šílenýho. Zažila jsem, když si chlap na šrot sedl za volant a jel se projet se čtyřletou holkou. Vrátil se. Zabrzdil o dveře do sklepa a z auta vypadl. Doslova. Budu to mít před očima do smrti.

2 0
možnosti
Foto

Já měl opice veselé a neškodné... Ale zažil jsem jaké to je když Tě namol ožralej člověk vybržďuje na silnici pprotože se cítí něčím dotčenej. Zažil jsem taky jaký to je dát mu po letech druhou šanci jen proto, abych zjistil, že střízlivej je v podstatě podobnej jako býval na káry...

1 0
možnosti

Mluvíte mi Filipe z duše. Víťa

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i tahle slova....

0 0
možnosti
Foto

Ty snad ani zfotrovatět nemůžeš se svými studenty, měl jsem to tak. Bukowski byl také můj idol, vypisoval jsem si z něj citáty, někde je dosud mám, ale jsem línej je hledat, abych je tu použil. Chlast? No comment. Tobě karma, FilipeR^

5 0
možnosti
Foto

Díky Jardo.... a jo, s mladejma je to těžký bejt starej :)

3 0
možnosti

On je trochu rozdíl mezi pojmy "přestat c h l a s t a t" a "přestat požívat alkohol".:-)

5 0
možnosti
Foto

To určitě, já jsem neměl potřebu stát se abstinentem, to by bylo horší.... Ne kvůli pití, ale kvůli tomu, že pak už člověk skutečně nesmí, jinak v tom lítá znova a znova....

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Romane, díky za návštěvu... neměl, tohle je jedna z možností finálového stádia. Zemřel ani ne rok poté , chlap 58 a vypadal na nemocnýho osmdesátníka....

0 0
možnosti
Foto

R^Chlast je strašný sviňstvo... Ale tááák dobrý.:-P

6 0
možnosti
Foto

Je to tak.... díky Honzo.

1 0
možnosti
Foto

Filipe, jako nedoléčený alkoholik, vím moc dobře, o čem píšeš. R^

5 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení Davide ....

1 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,39
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik