Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Třeba Babiš vlastní už i nějakou sázkovou kancelář a řekl si, že když volby nevyhraje, tak alespoň vydělá :-)

5 1
možnosti
Foto

Zdravím, vida... to mě nenapadlo :)

0 0
možnosti
Foto

Tak už máte po voľbe a si myslím, že väčšina je spokojná, už len uvidíte ako sa to vyvinie všetko ďalej.A potom čo ukážu parlamentné voľby.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den Janka, jasně . Čas je v politice stejně jako v kuchyni neúprosný, včerejší vítězství nic neznamenají...

1 0
možnosti
IH

Jakože je máme politovat? Už vypsaný kurz sám o sobě dostatečně přesvědčivě deklaroval, jak to asi dopadne. Že je někdo takový retard a s vidinou snadného zisku peníze určené na nájem vsadil na Babiše, potvrzuje, že je duševně nedostatečný. A znovu se ukázalo a potvrdilo, že věřit Babišovi se nevyplácí. Snad to bude dementům dobré ponaučení, neb ta krysa zase dříve, či později vyleze z díre a zase bude slibovat nesplnitelné...

11 0
možnosti
Foto

Dobrý den, vůbec netuším jak jste tohle vydedukovala, ale nic se neděje.

0 0
možnosti
Foto

R^Filipe, kurzovym sazkam vubec nerozumim, ale na Babise bych nevsadil ani zlamanou gresli;-D

8 0
možnosti
MB

Celoživotně mám odpor. Ke zbraním. Dětská ostuda s bývalými vzduchovkami. Klasika sousedů, slepic. Podobně kladívko a střepina z poplašňáku. Zaseklá v dlani. Od té doby, jsem pro mír ! ...

Tedy jiné hobby, kouření. Ve trafice nezvyklá fronta. Zdržovali, žádné noviny. Cosi kolem terminálu. Tak jsem spustil - "Lidi, mějte rozum. V životě jsou 2 druhy ,štěstí. To loterijní a opravdové. Já nesázím a tak pravidelně vyhrávám. Pokud sázím? Tak na to druhé,. Na to normální, lidské. Kouření? Souhlas. To je výhra jako blázen"...

Soudkyně Barbara - řešila zajímavý případ, kartářku. Vlastně jde o živnost a druh služby. Logicky se na to vztahuje ochrana spotřebitele. Reklamace, předpověď se nenaplnila. Klasika, oklamání zákazníka! Mne soudruh Bureš nezklamal. Projevil se, jako vždy. Opět použil svou klamavou reklamu. Nasadil bych na něj Barbaru. Asi zbytečné. Pořád chce zhruba 2, 400. 000 dychtivců naň sázet ... :-)

6 0
možnosti
Foto

Díky za obsáhlý komentář.... Nakonec mě napadá ještě hříšná myšlenka vzhledem k těm počtům... Třeba jednou zjistíme, že tak polarizující osobnost AB stála u renesance občanské společnosti. Chodit volit je dobrý začátek....

1 0
možnosti
Foto

A co myslíte, že přivedlo voliče v Chánově k volebním urnám? Váš blog s titulkem "Babiš Pavla naprosto zválcoval" určitě ne.

Přivedla je tam vidina toho, že za litr dostanou litrů 12.

14 0
možnosti
Foto

Paní Jandová nedělejte se nemoudřejší než jste.... 1) Petr Pavel v dalších debatách ty rukavice skutečně sundal ( a v momentě kdy dal Babišovi ten zarámovaný článek 5. týkající se společné obrany v rámci NATO jse ležel pod stolem) . 2) Lidé z vyloučených lokalit si toho moc nevsadí, neboť jim to legislativa neumožňuje. Mějte pěkný den.

2 0
možnosti
Foto

I já mám dlouholeté zkušenosti se sázením. Mám to asi tak jako průběh sinusoidy. Období kdy jsem sázel pravidelně se střídají s obdobíma, kdy nesázím vůbec. Třeba na zápasy MS v Kataru jsem nevsadil ani korunu. Nejhorší ale je, když člověk sází podle srdce. Nejvíc peněz jsem prodělal sázkami na fotbalovou Slávii. Nicméně věřím, že dneska to bude tutová jednička. Konec konců věří tomu i sázkové kanceláře takže dneska odpoledne určitě nezbohatnu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jj , fotbal byl včera bída z naší strany, ale závěry bych z toho ještě nedělal. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
LV

Dobré ráno, pane Vracovský. Sdílím s Vámi názor, že je to nejspíš fake. Byť může mít reálný základ. Není vyloučeno, že se někde skutečně někdo takový našel, kdo poslechl, vsadil, a teď se vzteká.

Ale, viděno s chladnou hlavou, skutečný fanda Babiše by za tím tušil spíše komplot pětikolky, ten by svého guru z ničeho nevinil.

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i komentář...

0 0
možnosti
Foto

Tak to byl opravdu zajímavý moment jak "Babiš pomáhá lidem" prohrát 1000 korun ve své beznadějné situaci. Kolik se jich tak asi chytlo? Já bych mohl napsat - Pavel pomáhá lidem, já si na svou výhru ( kurs 2,25) rozhodně stěžovat nemohu. R^:-)

6 0
možnosti
Foto

Já sázím tenis, občas basketbal, svátečně jiné sporty. Společenské sázky nechávám ležet, každopádně gratuluji....

0 0
možnosti
  • Počet článků 647
  • Celková karma 25,03
  • Průměrná čtenost 2137x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik