Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, bezva výběr. R^A vůně špekáčků mě načisto dostala. ;-)Už se těším na jaro!

2 0
možnosti
Foto

Tak to už jsme minimálně dva :-)

2 0
možnosti
Foto

Ja som mala dnes ťažký deň, dobre mi to padlo, čo Ste napísal aj pesničkyR^V

3 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo Janka... a díky :)

1 0
možnosti

Výborné! R^

Hymnou ohně je ale toto dílo: 🔥 https://www.youtube.com/watch?v=-NoTKug1GRA 🔥

2 0
možnosti
Foto

Tublatanka mi svého času změnila život, těším se na výroční koncerty... Žeravé znamenie osudu jsem dával do blogu v říjnu, tak jsem ho nyní vypustil :)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, Lucie je celoživotní láska a při písničce Michala Tučného Tam u nebeských bran jsem se zamiloval do své budoucí ženy. (Fernet hořce plynul hráli Tam u nebeských bran. Když Kamik uznale kývnul a že prej ať to zas nezvorám).

3 0
možnosti
Foto

Chlape, ted jsi mi pripomnel Angie od Stounu... Ale to bylo strasne davno, jeste pred Sonou❤

3 0
možnosti
Foto

Kdyz si byl clovek s clovekem bliz... To je presne ono, Filipe😺R^

5 0
možnosti
Foto

Jo, je to jen o trošce vůle... a má li nás rozdělovat politika, tak nám nic nepomůže...

3 0
možnosti

J66a23n 76R97á12ž

24. 1. 2023 18:57

KARMA!

Kameloty znám jako Brňák od doby založení v roce 1982. Jsou moje krevní skupina i když patří do mladší generace než jsem já.

PS. Radek Michal, alias Buček, byl sice rapl, ale jinak skvělý pohodový parťák jak u piva, tak u ohně. Je pro nás, kdo ho dobře znali, stále nezapomenutelný:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky.... Já ho nikdy osobně nepoznal, ale už k tomu, že se na něj skutečně nezapomíná a dělají se pořád vzpomínkové akce, musel to bejt někdo....

0 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik