Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za palec a návštěvu....

1 0
možnosti
JN

Co se týká prohlášení toho pana Kastnera - k tomu bych asi dodal jen to, že cena veškerého zboží se vždy odvíjí od aktuálního vztahu nabídky a poptávky.

A co se týká té rady premiérova poradce ohledně druhé či třetí práce, tak taková rada asi nejenom mně přišla poněkud hloupá.

3 0
možnosti
Foto

Díky zta návštěvu Josefe... on tam Luboš Kastner ale přesně tohle o nabídce píše... Je to zapálenej srdcař byť to tak někdy z článků neplyne. Jeho maminka je lékařka a skvělý člověk, jako dítěti mi pomáhala roky zachránit sluch.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
11 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i podnětný ohlas...

0 0
možnosti
Foto

Workoholik sice nejsem, ale než abych natahoval ruce, tak se radši sedřu. Filipe, karmaR^

3 0
možnosti
Foto

Aho, máme to stejně, díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, tři práce jsem měl (doufám že naposledy), když jsme kvůli podvodníkům skončil s těhotnou manželkou a synem na ulici. Do hospod a restaurací chodíme méně a méně a není to kvůli cenám. Člověk už má holt jiné priority a starosti. Zdražuje se všechno a na to jedno lahvový před spaním si snad ještě vydělám.

5 1
možnosti
Foto

Davide ano, taky už si spíš vychutnávám vzácnost návštěv a štafetu pravidelných návštěv jsem předal dál. Díky za návštěvu.

2 0
možnosti
VH

Ať si našeho drahoušku náloží... když mám chuť, U Jana svijanský kníže za 33, ňam ňam.

1 0
možnosti
Foto

No jo, já mám rád malé pivovary, ale Prazdrojem jsem kojenej ;-D, díky za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

J60o33s43e15f 12B39á50r62t63a

25. 5. 2022 20:00

Tak nám zdraží pivo, hlásili to. Kdysi se říkalo, že když zdraží pivo, tak padne vláda, uvidíme.

1 1
možnosti
Foto

Diky za návštěvu.Ja si to nemyslím,ono se to sice říká,ale nikdy to neplatilo...

0 0
možnosti
PK

Filipe, nic nového, za soc. jsem skončil u prkna a s kalkulačkou a šel na vedlejšák a pak o víkendu na úklid. Problém je, že na to pivko, tedy nejen na něj nedosáhnou ti co už na tu druhou a třetí směnu prostě nemůžou.

3 1
možnosti
Foto

Zdravím... jasně, já vím... a doufám, že celkově projevíme trošku soudržnosti...

0 0
možnosti
JR

J60a37n 81R71á26ž

25. 5. 2022 19:34

Poněkud drsné, ale i tak Karma a nominaceR^

PS. Mám rád hospody a život v nich, ať se jim říká jakkoliv a mám smutek v duši při pomyšlení, kolik z nich tuhle poslední ránu nepřežije. U nás ve vesnici jsou tři, každá svým způsobem jiná a zatím se drží jakž tak nad vodou jen díky entuziasmu hospodských. Jen trnu, kterého z nich jako prvního tvrdá realita dneška donutí to zabalit.

4 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i nominaci .

0 0
možnosti
Foto

R^;-) A jináčej, po pívu se prej pomalu blbne, a tak někteří i v tom získaj něco času;-)

2 0
možnosti
Foto

Jiří je to tak, na všem se dají najít pozitiva, díky .

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,03
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik