Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma :-)R^

0 0
možnosti
JZ

Samozřejmě, Jaromír Nohavica nemá žádný zákaz vystupování. Majitel kulturního domu, má právo rozhodovat o tom, kdo v něm vystoupí, či ne. To není o zákazu, ale o respektu k vlastnickému právu. :-)

8 0
možnosti
JD

J84a74n 63D87o54u23š25e67k

21. 3. 2022 14:52

Zcela pravdivá definice. V ústavě máme zakotven i právo na názor přesto jsou za něj dnes lidé vláčeni. Takže bych byl opatrnější.

0 4
možnosti
Foto

Docela mě mrzí, že se diskuze vůbec neodvíjí k základní otázce blogu... vážně se někdo domnívá, že třeba budoucí generace máme vychovávat v Nohavicovosti, než jako Morávky? I přesto, že většina, že většina z nás by se v krizi nezachovala jako hrdinové... nemáme se tedy o to ani snažit ?

2 0
možnosti
PN

To nevíte nikdy, jak se kdo zachová, akorát lze zhruba odhadnout, že kdo se halasně prezentuje jako Morávek, ve finále se zachová jako Nohavica...

2 0
možnosti
VB

Myslel jsem si, že se tato doba nevrátí, ale Nohavica má pravdu. Umřeme v komunismu. Jen někteří si to v zápalu budování světlých zítřků ani neuvědomí.

0 2
možnosti
Foto

Dobrý den, nevěšte hlavu... ještě nás ani Rusko ani Čína neobsazuje... a třeba to tak zůstane. Navíc komunismus není ani v jedné z těchto zemí.

0 0
možnosti
Foto

Já taky občas zvracim nad texty (třeba nad články pana T.), ale soukromě.  Rušení vyprodaných koncertů už je trochu jiný level. Pěkný den, pane Vracovský.

2 6
možnosti
Foto

Zdravím, očividně máme každý jiný vkus na dávidla... Pěkný den i Vám paní Valíková.

3 0
možnosti
Foto

Vidím to stejně. Není na něj pořádán hon, nemá zákaz zpívat, koncertovat. Je dost těch, které zklamal. Nic jiného v tom není.

12 0
možnosti
VB

Není na něj pořádán hon? To jako myslíte doslova, nebo v přeneseném smyslu?

A zpívat v koupelně taky může, to je super svoboda. Myslel jsem, že tato společnost má jiné ambice.

3 2
možnosti
Foto

Nohavicovy texty se mi dále líbí ,ale nevěřím mu. Poctivě se snažím jeho tvorbu oddělit od něho samého, ale...nedaří se mi to. Nejde to.

6 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, já už to nedokážu... mockrát ta slova co zpívá popřel...

1 0
možnosti
MB

Opravdu bez emocí s rozumem - Gott a Nohavica mi nikdy neleželi v patě. Jednoduché. Mladý chlap je rebel. Tedy L. Zepppelin. D. Purple, J. Joppline. Žádný Sokolov s volovinami, Woodstock, symbol svobody. Karel mne dožral. Korunou si hodím, originál od Creedence. Proč poslouchat plagiáty? Klasika normalizace - Husák Karla potřeboval. A naopak. Společně deklarují - Jsme svobodni, kultura zkvétá, Klasicka smlouvy s ďáblem. Navíc, Karel j produktem pro ženy. Cílil skutečně dobře. Pracovitý profík. Pro mne patník dětství ...

V té době měl můj otec potíže s Stb. Klasika, rebel z divné rodiny. Dokonce přítel z fabriky udavač, s ním doma hraje šachy. Otec nadával i u rošády, klasika, vyhozen. Zde Jarek zklamal poprvé. I chápu, slabý člověk. Topil se v alkoholu. tedy utopil i druhé. Nechápu proč nešel na šachtu, nebo jako můj rodič prát ovčí ovna. Přežil by rovněž. Umělec, se díky talentu oprávněně vypracoval. Tož zase jede do Berlína! Zbytečné kecy o kultuře, Karel pro Husáka, Nohavivca zase za vola Putinovi. Sbližuje národy, až je fakt sblíží. V Mariupolu jsou sblíženi zcela ...

Jarek má pořád možnost, to napravit. Medaili dát prvnímu školákovi z Ukrajiny. Nejlépe tam udělat šňůru koncertů - Kyjev-Donbas-Krym. Bude mít odvahu? Může ji vydražit pro dobročinnost,. Nebo ji dát do krimilalistického ústavu. Jsou na nich otisky prstů a DNA. Válečného zločince. Jarek si ji olešťuje. Budiž. Jak říkám úvodem - Neleží mi v patě. Pouze udivuje. Svého otce si vážím převelice :-)

6 0
možnosti
Foto

Díky za komentář... souběžně s ním jsem v odpovědi panu Koreckému psal, že se mu divím....

1 0
možnosti
PK

Nohavicu jsem nikdy neposlouchal mám jiné oblíbené, jen ten hon na něj a ostatní mi cosi připomíná z dob komunistické strany a její vlády.

BTW, Filipe Jarní rovnodennost letos nastala již včera a to 16:33 hodin...

2 0
možnosti
Foto

Zdravím, já vím, že rovnodennost neznamená přesně 21.3. , ale všeobecně je ten den brán za první jarní. Štvanice... no známá osobnost tak nějak je pod hledáčkem veřejnosti... protože je známá. Vzhledem k tomu, že k nynější situaci není srovnání, tak mi nynější situace nic také nic nepřipomíná. Divím se mu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 23,50
  • Průměrná čtenost 2111x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik