Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, tak ode mě máš za tento blog jeden obrovský hlubokosklon a karmu všech karem!!! V

3 0
možnosti

Nebude to s českým národem tak špatný, když „vobyčejnej kuchař“ (Filipe, prosím, bez urážky...) dokáže napsat něco takovýho.

Já snad pojedu do Plzně a nechám si naservírovat váš guláš.

Na tom jsem ujetej, podle něj poznám kuchaře. Skutečně dobrej guláš jsem jedl jen párkrát v životě: uměl ho připravit pan Metlička na dětských táborech, na něž jsem před padesáti lety jezdil, skvostnej guláš uměla i restaurace U Slámů na Starostrašnické v Praze 10, která jím byla vyhlášená (kdepak loňské sněhy jsou...), vynikající guláš jsem jedl i v jídelně Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR – a oproti obecnému názoru, že se tam jí a pije „za hubičku“ vím, protože jsem si to platil, že ceny jídla i pití jsou srovnatelné s jakoukoli restaurací s výjimkou centra Prahy, Karlových Varů nebo Českého Krumlova. Nebavme se o tom, že můj a poslanecký příjem nebe a dudy je. Posledním kuchařem (tady kuchařkou...), která mi v mém dosavadním životě uměla připravit vynikající guláš, je paní Johnová z nedaleké Drahouše.

Za článek karmu! Jestli vaříte tak dobře, jak píšete, ten váš guláš si fakticky rád dám a vím, že nebudu zklamanej!

1 0
možnosti
ND

No a to jste asi nejedl sojkovsky guláš z dnes už neexistující restaurace U Sojků na Letný...dobrota

0 0
možnosti
Foto

Nemohu než nesouhlasit. Moc dobře napsané.

4 0
možnosti
JN

To jste ovšem napsal dvě věty, které si logicky odporují. ;-)

Nemělo tam spíše být: nemohu než souhlasit?

2 0
možnosti
Foto

Filipe, za článek ti přeji povedenou neděli!R^

2 0
možnosti
Foto

Díky Horste, fajn neděli i Tobě :)

0 0
možnosti
JP

Karma a díky. Účtu si zaslouží všichni ti padlí, bez ohledu na národnost a počet obětí. Znevažovat kohokoliv z nich je velmi hloupé. A vinit některé z toho, co následovalo poté, rovněž.

11 0
možnosti
JP

Úctu, samozřejmě.

0 0
možnosti
Foto

Díky za ní i za návštěvu...

0 0
možnosti
ND

Přesně, Filipe!

Ale s "Matkou" od Čapka mám problém.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Nado, nic proti ní... Zlu je třeba se postavit, nakonec pláčou ale matky stejně, i ty co takhle nevidí. Díky za návštěvu :-)

2 0
možnosti
Foto

Filípku, je to tak. Uděluji karmu a s dovolením napíšu, že se mi velmi líbil včerejší článek paní Jany Markové.

3 0
možnosti
Foto

Doby den, za karmu díky... Za mě pani Marková taky licituje... Jinak s tou Jarmilkou jsem se Vas nechtěl dotknout, jen jsem nechtěl aby to znělo příliš utocne ta poznámka..

0 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik