Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Šťastný zapomněl jste ,že tohle bylo možné jen proto, že po prověrkách v r.1969 naše inteligence kolaborovala s režimem. Byli to učitelé ,úředníci ,ředitelé a náměstcí firem ,policie také vojsko, Bez toho by to nebylo možné. Velká většina těch, možná 90% při prověrkách řekla ,že vstup vojsk byla bratrská pomoc. Objevilo hodně těch co využili svou šanci. Bylo by dobře si hlavně zametat před vlastním prahem.

1 2
možnosti

Zapomněl jste na to, že ty prověrky byly možné jen díky přítomnosti sovětských tanků na našem území. A všechno, co by bylo proti, bylo považováno za projev "kontrarevoluce".

11 1
možnosti

Rád bych napsal, že nejsem rusofob, ale jen "putinofob". Jenomže když Putina volí tolik Rusů, kolik ho volí, nezbývá než konstatovat, že jsem rusofob.:-)

3 0
možnosti
Foto

dobrý den, tak ono vše souvisí se vším.... sytější národ nepotřebuje patos z ovládnutí světa k uspokojení... proto to já odděluji. díky za návštěvu i komentáře...

1 1
možnosti
Foto

Poslanec Volný jenom drží linii, kterou určila hlava státu.:-)

6 0
možnosti
Foto

Minimálně střílí stejným směrem... díky za návštěvu.

0 0
možnosti
JG

J35i40ř28í 25G67r47o30h

17. 4. 2021 9:07

Pan Volný si na půdě sněmovny může blekotat co chce a já doufám, že po příštích volbách o něm již neuslyším.

7 0
možnosti
Foto

dobrý den, doufáme společně....

0 0
možnosti
Foto

Karma. Volný to má za pár...jen zajímavá ukázka toho co mají v hlavě lidé vydávající se za "vlastence"....taková skupina lidí tady prostě je a různí vyčuránci se jimi dají zase zvolit.

3 0
možnosti
Foto

Díky... je možné, že jen hledá mezeru na trhu....

1 0
možnosti
Foto

Schválně jsem si kliknul na zmiňovaný odkaz a kromě toho divadla co tam pan volný předváděl ,to co říkal je realita a je obtížné ji vyvrátit. Nejsem rusofob ani fil ,faktem ale je ,že na osvobození od Němců kteří zavraždili 360 tisíc našich občanů se kromě jiných národů nejvíce podíleli Rusové a naše zem je pokryta jejich hroby.

7 2
možnosti
MK

...pokud se na to podíváme pouze takhle,tak ano. Je však nutno vidět i to,co následovalo po válce,ale z to jsme si částečně mohli i sami....

2 0
možnosti
MK

Volný je blbnonplusultra a je neskutečné,co je mu v poslanecké sněmovně umožněno. ...demokracie na je tyto individua evidentně slabá. Nechápu...

0 0
možnosti
Foto

:) když nad tím tak přemýšlím, jestli někdo mohl na něco naskočit, kdyby prvoplánový byl a neviděl úžasnou podstatu toho chlapa, byli jsme to my zmámení Gorbačovem. Tam se ...kdyby komunisti chytří byli, dalo využít mnoho. Fešák, co mluvil uplně jinak, s krásnou ženskou, noblesa, nestrejcovské ale normální úsměvy a mávání lidem. Jiskra v oku, jako ji má Jimmy Page z Led Zeppelin Jistá blízkost. Západní střih. Rusák...Tam se zmámit dalo...

Ale vážně by mne zajímalo, koho mámí typy ruských ještěrčích Putinů, Lavrovů a různých českých nedovzdělaných vepřů jako reprezentanti myšlenky razit obrat k nám nejprospěšnějšímu národu...Představme si v tomto koktejlu našeho Tadypudeš a skutečně i třeba vedle něj toho Gorbačova při nějakém jednání. Kde jsme po třiceti letech, toto!!! mít v parlamentu a platit si to...achjo.

4 1
možnosti
Foto

Já pořád tvrdím, že ještě Jelcin měl obrovskou příležitost... ale promarnil ji. Díky Radko nejen za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Filipe, ty máš tedy po ránu zážitky, a ještě se tady nacpeš před můj BLŮČEK. Stejně ti a rodině přeji pohodový konec týdne, takový jsem a je mi to VOLNÝ!!R^

2 0
možnosti
Foto

Safra Horste, koukám, že to bylo o vteřiny...

1 0
možnosti
MB

Přiznám se otevřeně, jsem generace silně ovlivněná r. 1968. Doma vychován rodičem, že za vše mohou komunisté ! Prší hodně - málo, klasika. Přesto se za anti foba nepovažuji. Jsem rád, že jsem cestu do SSSR absolvoval. Zjistil - Já nemám problém s ruským člověkem - Já mám problém s tamním režimem.

Chvála bohu, že s touto zemí - nemáme absolutně nic společného ! Máme jinou kulturu, jiné dějiny. Osvobození, před 76 lety - jsme si jako gubernie, těžce zaplatili. Uplynulá léta - 41 roků ! Vyosením naši země - doplácíme na to dodnes. Ropa - plyn, to máme zadarmo ? Vážně, co dobrého z Kremlu k nám dorazilo ? No snad podpora firem, které něco chladí - Tedy, ten mráz ... :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,09
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik