Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

Achjo... už jsou tady zase bečící ovce. :-/ Ještě sem dejte hýkající osly, ty tady schází. Možná i kvikot by pomohl.

3 0
možnosti
MK

...kvičíte slušně,to je vaše jediné +

Jinak je Váš příspěvek o ničem...

2 1
možnosti

Nikdy jsem moc nechápal, co lidi na Chvilkách viděli. Stačilo se podívat na profily a bylo jasné, že s ničím systamatickým nepřijdou. Jen s protesty. Nicméně, Mináře jsem obdivoval, že tohle dokázal zorganizovat z ničeho a že ukázal skutečný zápal.

Do té doby, než jsem zjistil, že mají transparentní a netransparentní účet a je za své konání placený. V to okamžiku byla vysoce pravděpodobná varianta, že je jen nastrčená figurka někoho, kdo celý ten cirkus financuje. V tomto okamžiku ztratil i můj respekt (ne že by o něj stál ;-D)

Covid velice dobře ukončil jakékoliv protesty a naštěstí to vypadá, že ukončí i Babiše.

Co se snad budoucí koalice týče, horší než Babiš nebude.

0 1
možnosti
ZD

S první půlkou naprostý souhlas. S druhou polovinou stran Babiše - uvidíme. Ještě, že jste si tam nechal zadní vrátka (...snad ...nebude)! :-)

1 0
možnosti
MK

Zcela jistě si můžete jezdit na demonstrace kde chcete,tedy pokud nejsou zakázané a dodržují vládní nařízení(což se nestalo),ale když jste chtěl ukázat,že Vás není málo nespokojených,jak píšete,připadá mi to jako dost prázdné gesto,zvlášt od lidí,jak zmiňujete s VŠ vzděláním. Jestli je takových či makových málo se zcela jistě pozná ve svobodných volbách,tak jako doposud a žádné demonstrace by to pak neměly zpochyňovat(ač můžou). zdaleka necítím,že je vše OK,ale bojím se jednoho,že po těchto nadcházejících volbách bude hůř a AB v tom již bude nevinně........

p.s. akorát mě zajímá,na koho se budou házet věškeré problémy a nezdary...komunisti nic neovlivní a AB bude v opozici(pokud se na to nevy..)....jo,vlasně na ty minulé vlády,jako je u nás obvyklé...

5 0
možnosti
Foto

Příští předseda vlády bude zase Babiš. A ano, po těchto volbách bude zase hůř. Každý další rok s Babišem v čele vlády je zhoršením. Ale, asi to tady v Česku potřebujeme, jako vepři drbání.

0 0
možnosti

Rv

Jít do politiky byla pro Mikuláše Mináře chyba!

O Ivana Bartoše nemějte péči, on si už poradí!

Pokud ubereme stoupenců oligarchické, autoritářské strany, bude jen dobře!

:-)

5 4
možnosti
Foto

Pane Šimku Vaše příspěvky jsou krátké a výstižné. Dal jsem Vám plus.

1 0
možnosti
Foto

Na ty demošky jsem nechodil a ani mne nenapadlo se tam vypravit. Zvnějšku to vypadalo docela dobře, takový vzepětí, akorát pořád byla ve vzduchu otázka, v co to přetavit, když se Babiš nedá /a on se nedal, on ostatně ani nemá možnost odstoupit atd./. Z tohoto pohledu Minář postupoval správně, že by z toho udělal "softANO" /správně z krátkodobého pohledu, jen pro porážku Babiše/. Jasně, mnoha lidem na těch demoškách se to jistě nelíbilo, protože tam vanul ten starodávný naivní duch Občanského Fóra ("strany jsou pro straníky, OF je pro všechny/. Ale Minář na to šel principielně správně, jenže princip a praxe jsou rozdílné kategorie. Petiční archy s 500 tis. podpisů byly samozřejmě dost mimo cíl, ale pokud získali těch 40 tis., to za současných podmínek není málo. Je otázka přiměřenosti těch 6M, asi to bylo hodně neefektivní, ta vydání. Celkově na to nemám vyhraněný názor. On Minář určitě umí organizovat, o tom žádná. Asi je škoda, aby se přestal veřejně angažovat. Takových lidí nemáme jak housek na krámě. Teď je otázka, jestli ho vezmou v nějaké klasické straně. Jeho jméno je dost toxický, než aby začal někde v nějaké místní organizaci. Na druhé straně je myslím z Prahy to je svět sám o sobě, tam by na místní úrovni mohl začít i tak. Nechme to na něm. - - - - - Závěr: Já od Milionu chvilek nic světobornýho nečekal, a ani nic nenastalo. Za mne ale spíš dobrý než špatný. A pokud na tu zaplněnou Letnou naváže drobná politická práce alespoň u 1% účastníků, pak super.

5 0
možnosti

Souhlas! Moudré! Mikuláš Minář dostal lekci! Nebyl to chvályhodný počin, vstoupoit do nové strany. Ale takový kluk se nedá! Díky za něho! :-)

1 0
možnosti
ZD

Perfektní jako vždy. Politicky ne, ale pocitově jsem na stejné lodi.

2 1
možnosti
Foto

Děkuji Zdeňku, vůbec nepochybuji, že bychom o těch věcech dokázali u piva pokecat....

0 0
možnosti
Foto

Problém je možná jinde. U Chvilkařů měl spoustu lidí, co na tom makali, ti nebyli vidět. Ale Minář sám mi nepřipadal jako charismatický vůdce, třeba i vzhledem. Nicméně jeho pokus, byť nezdařený, je třeba pochválit. Kdo z jeho oponentů by se toho odvážil?

9 4
možnosti
Foto

V politice nic není tak jednoduché, jak to na pohled vypadá.

0 0
možnosti
Foto

Před 30 lety jsem kouknul na Koženého a lidem na pracovišti vysvětloval (marně), aby mu nevěřili. S Minářem jsem to měl podobně. Reagovat na nespokojenost podporou Mináře? Kdy je vlastně člověk spokojený? Promítnu li si svůj pětasedmdesátiletý život, tak to byly jen velmi krátké úseky, kdy jsem o něco usiloval a povedlo se to i uskutečnit. Moment a šlůs. V případě politiky jsem nebyl snad spokojen nikdy. Vždy jsem si uvědomoval, že nic není tak bílé, jak se nám snaží média a politici namluvit. Radoval jsem se z pádu komunistů, ale současně pochyboval o kvalitách těch, co je střídali a to se spokojeností nazvat nedá. Obavy se potvrdily. Kuponovka to začala, tunelování to prohloubilo a kauzy a fígle to dodělaly. Politici se přátelili s podezřelými podnikateli a ani to neskrývali. Byla oddělána řada nepohodlných zákulisních hráčů a kdo to zavinil se nikdy nezjistilo a už nezjistí. K nespokojenosti důvodů víc než dost. Pak přišlo na scénu ANO a chvíli panoval dojem, že se věci zlepší. Ne však spokojenost. Shrnuto - měl li by člověk reagovat na nespokojenost účastí na letenských demonstrací, to aby si na této pláni rovnou postavil stan.

18 4
možnosti
BH

Koženej to geniálně vymyslel. Rozdával se majetek v hodnotě 250 tisíc na kuponovou knížku a ovce se mohly přetrhnout aby od něj dostaly 10 tisíc...

1 0
možnosti
Foto

Vnímal jsem to podobně

5 0
možnosti
Foto

Karma.Presne tak,nikomu nešlo o založení nějaké nové politické strany,ale o spojení opozice.To se podařilo.Minar to nějak nepochopil a zbytečně se ztrapnil.Jsem rád,že jeho akce vyšla do prázdna.Ptedvolebni průzkumy vypadají opravdu dobře a voda už se začíná vařit.Nejde o to jen porazit Babiše,ale i jeho spojence.Komunisty a SPD...

5 6
možnosti
AN

A78l80e20š 88N43o50v90á89k

6. 4. 2021 10:49

voda se začíná vařit na všechny...:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 647
  • Celková karma 25,13
  • Průměrná čtenost 2137x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik