Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Při vstupu do tvé diskuse, jsem omylem tukla na plzeňské pivo. ;-D

Pánové, je skvělé, že se díváte, i když my, ženy, občas zarlime, je to tak správně. R^

Dívejte se dál. (my to totiž moc dobře víme, proto odkladame přebytečné svršky ;-D)

1 0
možnosti
Foto

Já si to celou dobu myslel ;-D díky Bohunko :-)

0 0
možnosti

No je to tak, už to někdo napsal dlouho přede mnou, ale sedí to jako poklice na hrnci pro toto období : ,,Jaro je roční doba, v níž se fantazie mužů začíná zabývat tím, na co ženy myslí již celou zimu"....;-D

4 0
možnosti
Foto

Filipe, fantazie ať nám zůstane nastálo, ale stejně je lepší mini než maxi a midi. Některé ženy by měly znát své nohy, ne každá jejich noha dokáže být hezká v midi, záleží na formě nohy. U některých vynikne krása až při mini, kdy je vidět málem celek. U mě jsou nohy žen na prvním místě, ostatní už není tak důleŽITÝ. R^;-D

1 0
možnosti

Taky jsem dolňák...R^;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-) Vona i ,,druhá míza" dokáže svoje. A i stará stodola může až vzplát. Z vrchu, i od zdola;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D a wono je to nakonec dobře ;-D

2 0
možnosti

Mám obavy, abychom za čas neskončili v nějakém převýchovném lágru, možná i preventivně, ještě než si začneme vůbec uvědomovat, k čemu vlastně ty holky mohou také být...

Viz : https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/australie-skola-sexualni-obtezovani-zaci.A210401_180622_zahranicni_jhr

2 0
možnosti
Foto

Já pořád věřím ve vítězství zdravého rozumu :-) Díky za návštěvu....

1 0
možnosti

Jak asi prožívali muži jaro když ještě ženy nosily dlouhé sukně a blůzy měly zapnuté až ku krku?

Už se to nedozvím, žádný tak letitý muž zde není...

Dnes je skoro vše vystaveno...

Hezké jaro, Filipe :-)

1 0
možnosti
Foto

Já si Naďo myslím, že to cvičilo s chlapem úplně stejně jako dneska, jen potřeboval ještě víc fantazie :) Pěkné jaro i Tobě :-)

3 0
možnosti

Filipe, to se hezky čte, že je svět (aspoň někde) ještě v pořádku. Tak ať ti to vydrží co nejdéle:-)))

4 0
možnosti
Foto

Marie rád jsem Ti uděla radost, sám jsem ji při psaní utrpěl ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS