Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za závan rozumu, je to pro mne naděje, že pořád ještě je tu víc těch rozumných lidí. Jsem asistentka domácí péče, cestuji hodně po Praze a potkávat lidi bez roušky nebo s rouškou takticky pod nosem je pro mne běs. Já nejsem panikářka a nebojím se, že mne covid může sejmout. Já se bojím o ty "svoje" lidi, vždyť nejmladšímu je 87, někteří přežili koncentrák a já nechci být příčinou jejich odchodu.

39 1
možnosti
Foto

J68i42ř62í 71K86i82n97d65l

25. 10. 2020 12:48

Vláda na místo ochrany mnoha domovů důchodců, kteří jsou nejohroženější skupinou a kam si vir dostal, což je přesně ta věc, která udělala velká čísla smrtnosti ve Švédsku Namísto lockdownu těchto skupin a zvýšené péče na jejich obranu, pomoci jim zvýšit imunitu před podzimem, vláda neudělala prakticky nic. Takže i „zbytku“ společnosti se provedla ještě větší

a zbytečná regulace života.

0 11
možnosti
Foto

Předně je dobré si uvědomit, že stát nejsme My. Od tohoto omylu pak pramení velké množství dalších omylů.

Jak píše Murray Rothbard ve svém díle Anatomie státu.

Užitečný kolektivní termín „my“ umožňuje ideologickou kamufláž, která zakrývá realitu politického života. Pokud platí, že „my jsme vláda“, potom vše, co vláda jedinci provede, není pouze spravedlivé a netyranské, ale také „dobrovolné“ vzhledem k tomuto jedinci. Pokud vláda způsobí obrovský dluh, který se musí splatit zdaněním jedné skupiny obyvatel pro dobro jiné, zamaskuje se toto břímě do hesla „dlužíme to sami sobě.“ Pokud vláda odvede někoho na vojnu nebo ho uvězní za disidentní názor, pak „si to způsobuje sám“, a tedy se nic nežádoucího nestalo. Podle této logiky nebyl žádný Žid nacistickou vládou zavražděn, místo toho Židé „spáchali sebevraždu“, protože oni byli vláda (která byla demokraticky zvolena), a tedy cokoliv jim vláda udělala, bylo z jejich strany dobrovolné. Člověk by nepokládal za nutné toto tvrzení rozpracovávat, ale přesto zdrcující většina lidí tuto falešnou představu ve větší či menší míře sdílí.

2 8
možnosti
Foto

Zdravím, když už jdete tedy takto tvrdou municí, pak podle mě Vaše pojetí absolutní pojetí svobody by svobodomyslného volnomyšlenkáře dělalo u z Mengeleho.... Vždyť on si taky děla co chtěl, co svobodně považoval za dobré. Díky za návštěvu i komentář...

9 2
možnosti
Foto

Filipe, děkuji za tento blog!!! Na mou duši bych se mohla s čistým svědomím podepsat pod každé jeho slovo. Je to pro mě taková úleva, že jsem si mohla přečíst článek napsaný slušně, rozumně a srozumitelně.

Cítím se teď osvěžená, jako bych šla po luhačovické kolonádě, popíjela Vincentku a moje astma zapomnělo, že má za úkol, aby se mi špatně dýchalo.;-)R^

7 0
možnosti
Foto

Pane autore, když se podíváte, kdo Vám článek pochválil, tak tam asi bude něco špatně. ;-(

0 17
možnosti
Foto

Dobrý den, ta škála počíná třeba paní Jandovou a končí panem Havránkem, nepamatuji takovou shodu bez ohledu na partajní koně... ono to totiž vůbec není o politice ač se nám sem taky vloudila...

18 0
možnosti

Perfektní článek. Jasná karma. Fascinuje mne, že tzv. svobodní lidé potřebuj k tomu, aby zachovávali pravidla nařízení vlády nebo je nechtějí dodržovat protože někdo z vlády je nedodržel. Prostě ovce.

21 0
možnosti
Foto

Díky... a jí říkám , bohužel.

3 0
možnosti
Foto

:) přiznat lidem, že jsou dávno soudní. Někteří nebudou soudní naprosto nikdy:) ale věřím, že i tohle půlku z nich do latě postaví

Objektivizovat věci, protože k přehnanému strašení se už mediálně vyjadřuje kdekterý doktor z terénu, dokonce i ti na gyndě, protože je teď už třeba natvrdo říct - systém to skutečně nebezpečně zatěžuje. Nikdo soudný žádné pitomce, co realitu nevnímají, dávno nepodporuje. Pročež bych brzdila býti stále učitelem zdejšího blogu. Jsou skutečně generace, co si prošly válkou.

Doporučuji odlepit se od sítí, věřit lékařům a záchranářům, kteří vědí i v okamžiku, kdy bude ministrem žába, co mají dělat. Jsme jedničkou ve světě, co se týká špičkové práce v oblasti medicíny. Ne... já jsem si všimla té pomoci zvenku. A jsem za ni šťastná...Revolucionářů by nebylo, kdybychom nesehrávali roli těch, co jsou pokadění. Hodíme to Babišovi a jako moulové na dvacátou kdysi Zemanovi.

souhlas s tím, že nám to, kdo je u kormidla , má být jedno, když jde o zdraví.

Ne, nepodepíšu vám každé slovo:)... protože lidi podceňujete na můj vkus skutečně až moc:) Nic to nemění na tom, že fajn neděli:)

3 0
možnosti
Foto

Filipe, opět jsi trefil hlavičku do středu!!R^

8 0
možnosti
Foto

Njn, když už, tak úderně, nejsem moc krasořečník, díky Horste...

1 0
možnosti
PP

P80a13v41e53l 11P64o53n90e64c

25. 10. 2020 9:25

Děkuji za výborný komentář R^

8 0
možnosti
LH
JB

Filipe, do mramoru tesat.R^R^R^

17 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik