Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Dámy v elegantních šatech, bych řekla já...

Hezké, Filipe, že sis vzpomněl na pana Nového...

Mám Cibulkův kalendář již několikátý rok, takže nejen narozeniny a úmrtí, ale i data premiér...

3 0
možnosti
Foto

Naďo máte recht, asi by to bylo stylové... ale nechám tak, navíc jo, sakra sexy éra to byla :-)

0 0
možnosti
Foto

Pana Oldřicha Nového jsem za svých studií v Brně viděla naživo, na prknech V divadle bratří Mrštík." Můj tehdejší kamarád, student brněnské konservatoře, tam tehdy s ostatními účinkoval ve skupině zpívajících vojáků. O přestávce jsem tehdy od Oldřicha Nového získala i podpis na programu. Byl k nám, studentům, velmi milý a přívětivý - ráda na něj vzpomínám. Díky, pane Vracovský, za vzpomínku na tohoto noblesního pána, výborného here, i zpěváka, pana Oldřicha Nového. ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Opr.: ... v Divadle bratří Mrštíků...(pod Jakubem). Ď. ;-)R^

0 0
možnosti
JV

Díky za vzpomínku na nezapomenutelného herce.

4 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik