Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mi už jen chybí šokující odhalení, že Praotec Čech byl černoch

2 1
možnosti
Foto

Chystám, a vylezl na Řepu, ne na Říp

;-D, vydržte... Jinak jsem nenapsal nic objevneho, jen jsem oprasil fakta. Sic zjednodušeně, je to blog, ne vědecká studie, ale oprasil.

3 0
možnosti
Foto

Nečtu diskuzi dole. Je mi fuk, co Vám tu dnes kdo napsal. Já dala karmu, nevěděla jsem, že sparťani uměli takhle milovat a... líbí se mi to. :-)R^

5 0
možnosti
OM

To jako fakt 8-o8-o autor se zřejmě pokusil o trapný vtip nebo je na drogách.

2 3
možnosti
Foto

Dopouštíte se argumentačního faulu. I kdyby tehdy Xerxes prošel (a on prošel, jen ho zdrželi), vůbec nevíte, jak by to vypadalo a vůbec by to nemuselo vypadat tak, že by evropská civilizace zanikla a v Evropě by nyní pobíhali Peršani. Dále, u Thermopyl nakonec bojovalo jen 1000 maníků, protože většinu vojska nechal Leonidas poslat do vnitrozemí. Dále vztah muž-muž byl v antice v podstatě zcela normální, žádná adorace, ale také žádný stud. A to je rozdíl oproti dnešku, kdy se - a také pochodem Prague Pride - adoruje homosexualita (či jiné odchylky od normálu - v obecném slova smyslu, ale už je mi jasné, že bude následovat otázka: co je normál?). Což je podle mě chybně. Jedná se o odchylku, která by měla být společensky zcela akceptovatelná, ale nikoliv oslavovaná a kladená jako přednost. Jsem to ale zpátečník!

12 2
možnosti
Foto

Dobrý večer, jistě že prošel, díky tomu zdržení se povedlo evakuovat Atény a bez něj by nebylo Perské loďstvo poražené u Salamíny. Jak by Evropa vypadala jistě můžeme spekulovat, nicméně dějiny by nešly po té přímce co vedou k dnešku. A k tomu zpátečnictví a adoraci.... Nu, musím Vás pochválit za sebekritiku, ovšem s tou adorací je to tak, že jde o zrovnoprávnění , nikoli zvýhodnění , nedej Bůh nějakou vládu, či teror homosexuálů. Nu a pokud neunesete nahou zadnici, vždy je možnost dívat se jinam. Pěkný večer přeji.

4 0
možnosti
Foto

Díky všem ještě jednou za návštěvu, odpovědi jsou všechny v diskuzi, nebo blogu samotném. Vašich návštěv si vážím.

0 0
možnosti
AJ

On si to pan autor tak dost zjednusil. Jakoze, kdyz spolu budou dva chlapi zit na osamoceni na ostrove tak se z nich stanou homosexualove......

No stat se to muze, ale tak priblizne mozna ve 4% pripadu :-)

1 2
možnosti
AJ

pravdepodobne v mene nez ve 4% pripdadu, abych to upresnil ...... ;-D

0 2
možnosti
JM

J40a53n 97M87i32k84e11š

6. 8. 2020 16:01

jestli považujete za základ evropy vítězství řeků nad peršany, tak potom k tomu došlo u platají, salamíny a mykalé, ne u thermopyl. jinak vykreslení spartské armády jako oddílů výlučně homosexuálních dvojic je nepřesné a vlastně zavádějící. ve spartě i řecku se "pěstovala" mužská láska, ovšem jako náhrada za nedostatek styku se ženami (muži trávili většinu času bez žen, jak jste správně napsal). jejich homosexuální styky tedy nebyly to, co dnes chápeme jako homosexualitu, tedy celoživotní sexuální i mentální orientaci na osoby stejného pohlaví.

6 0
možnosti
VP

V dětství jsem se kamarádil převážně s kluky, Na vojně jsem byl mezi samýma chlapy, Ve všech sportech (hokej,kopaná,volejbal,košíková) jsem byl mezi samýma chlapy. Ve všech mých zaměstnáních v životě bylo vždy více jak 90% chlapů. V hospodě sedím s chlapy. Homosexuál nejsem. Dnešní homosexualita mi více připadá jako koníček než sexuální orientace.

15 0
možnosti
JK

J47a14n 43K68o18z16l98e17r

6. 8. 2020 15:37

Vracovský , asi jste přehlédl že ve Spartě byly i ženy které tyto muže rodily a gayové byli i ve starém Římě kdy bohatci si udržovali mladého milence takže na hodnocení základů Evropy je trochu zavádějící

5 1
možnosti
Foto

Ale to jsi neobjevil žádnou Ameriku, pokud vím, tak homosexuální vztah hlavně staršího muže a mladýho kluka byl v doby antiky dost normou. To se netýkalo jen těch, co volali Molon Labe... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,56
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik