Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Šílenci jsou užiteční. U nás v práci "Starší Husita!" - Opravdu borec, znalec, dříč nicméně - Kdekoliv se objevil, bez znalostí souvislostí - Všechny po hlavě pobouchal Řemdichem ! Až srovnal šiky - vychladl a nenápadně postižené obcházel s omluvou ! Rád jsem s ním chodil na pivo, mé překvapení ! Nesmírně citlivý a slušný člověk - Klasika masky. Žasl jsem, když se přede mnou - dědek rozplakal ! Odněkud vyložil své mládí a popsal předčasné úmrtí narozeného syna ! Tak jsem mu posloužil, hlavu nastavil, "aby si praštil". Dědek cholerik se usmál a po vlasech mne hladil ! Hosté čuměli, co jsme to za Termo - Homo Sapiens ? Já objevil dobrého člověka ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i příběh :-)

0 0
možnosti

Filipe, kdo by to do Tebe řek'?!

Divočák u plotny:-))))

Tak hlavně, že to pára vzala:-))

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D překvapivě mě vychladila....;-D;-D

1 0
možnosti
ZD

Perfektní - v tom se najde asi každý i když třeba jen trošku. Dík.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Zdeňku.

0 0
možnosti
Foto

NO.. pracovala jsem s kuchařem cholerikem a žádnej med teda.;-D

2 0
možnosti
Foto

O mně říkají, že jsem flegmatik, ale mně je to jedno ;-);-D

Karma

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik