Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I20v30a66n 77M86a70r90e36k

11. 7. 2020 14:41

No o dechovce se říká : "Dechovka plechovka, hudba z doby kamenně" . Přesto si ji rád poslechnu. Dechovkové kapely z jihovýchodní Moravy a Babouky z jižních Čech obzvlášť.

Nezatracuji ani jiné hudební žánry, ale pokud se mi nelíbí nemám důvod je poslouchat a proto je ani jakkoli veřejně zatracovat.

Konkrétně kapelu Ortel, která je zde tak propíraná a zatracovaná, si občas, poslechnu, ale nemám důvod ani potřebu ji zde jakkoli komentovat, či "zadupávat pod zem".

Nakonec, ono si stačí vzpomenout, kolik nenávistných příspěvků si zde před časem vysloužil oblíbený J. Nohavica. Od koho? Odpovíte si určitě sám?

Dokonce zde byly i stejně pokusy po skonu legendy K.Gotta, který byl osočen, že to byl "prorežimní zpěvák", hlasoval pro antichartu atd atd.

Možná by bylo lépe držet se pořekadla "Nech brouka žít", a každý ať si vybere co mu libo, ne? Jinak by jsme mohli opět zůstat jen u těch častušek. R^

10 3
možnosti
Foto

Dobrý den, blog se netýká uměleckých kvalit kapely, ale toho, že se přihlásila opět k neonacismu.

4 1
možnosti
ND

Napadlo mě, že celý tento rok je ve znamení 88 (2020), když je hodina 20 jako 8...

Tyjo co teď?

2 0
možnosti
Foto

Já prostě nacisty ani komunisty tak moc nemusím, že jsem víc vážnej než jindy no... :-)

1 0
možnosti
ZZ

Další článek o ničem, ale to neva - třeba se jednou zadaří.

:-P

1 1
možnosti
Foto

Pokud se nachytáte ještě někdy, nafakturujte mi ztracený čas, to bude asi nejlepší....

0 0
možnosti
Foto

Karma. Jinak se skupinou neumětelů, kteří chytře využívají hloupost různých "vlastenců" nemá smysl zabývat, to "turné" po různých prdelkách hovoří za vše...vámi jmenovaná štace má 140 obyvatel.:-)

8 6
možnosti
ND

Neznám vůbec nic, ani kapelu ani významy osmiček. Jedině pamatuji na aféru s předáváním cen a to ještě z dálky.

Proč se ozývám? Číslům se dává různá symbolika, já pamatuji na 324 :-) řazení stejných čísel v datumu a hodině je hodně oblíbené...

Třeba dne 11.11.v 11:11 hod.

Jestli je něco v rozporu se zákonem, Filipe, tak by to měla řešit policie, ne? No, možná bude, toho 8.8....

5 3
možnosti
Foto

No, diskuze je živá, musím pryč tak prosím hlavně i nadále slušně, zajímavé dotazy se určitě vrátím zodpovědět. Díky FV.

0 0
možnosti
Foto

Tady se podívejte, koho jezdí naše i západní diplomacie podporovat na Ukrajinu za potlesku mainstreamových médií: https://www.youtube.com/watch?v=TEY-h-pVDIQ

https://www.youtube.com/watch?v=4sgEAnIXL2A

Nazvat pravým jménem toto jednání naší i západní diplomacie včetně našeho i světového mainstreamu asi nebudete mít odvahu.

3 6
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
AN

A76l83e72š 76N52o14v68á80k

11. 7. 2020 13:20

Vyškrtneme 8.8. z kalendáře.

9 0
možnosti
Foto

Ha..ha. Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

Mě zaujalo, že je to zrovna v Měděnci. Tam je nějaký vhodný prostor? Místních taky asi moc není a dopravní dostupnost? Vede tam trať?

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, netuším... ale zajímavé téma.

0 0
možnosti
Foto

Vypískat! Ať žije Radek Banga:))...takhle s Ortelem jedině. Bez diskuze...já když ujedu, tak mě tu taky vypískají a jsem tu bez diskuze;)) a přesto...;-);-D Vážně: je to tak. Vypískat. Demokracie a jemnopřemítání tu nemá co dělat. Takže to klidně zopakuji. RB něco neakceptoval. A já jsem za to hlasité gesto ráda...je v něm víc úcty než v dlouhých rozborech. Navíc je to jak besídka zvláštní školy. A kdo chce, tak to ostatní jako Vy vidí:)R^

5 4
možnosti
Foto

Díky Radko... tak já Radka poslouchal ještě předtím než jsem sem začal psát a občas ho jako doprovod blogu použiju i když už jsem si taky přečetl, že lezu Patrikovi do .... ;-D;-D , nicméně mám stále nutkavou potřebu dělat radost hlavně sobě tak tento názor zdravě přežiju ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,54
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik