Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SR

I tvrdá kritika se dá dělat inteligentně a bez invektiv. Bohužel, PN to neumí. On toho ale neumí víc, například mu rodiče zanedbali logopedickou léčbu. Já osobně jsem se domníval, že vrcholem zupáctví v ODS byl Topolánek a přestal jsem tu stranu volit. Ale proti PN to bylo něco mezi Einsteinem a Karlem Čapkem (tím myslím vrchol inteligence a formy projevu).

S autorem občas souhlasím, dnes nemohu. Líbí se mi ale, že když napíše svůj názor, tak poté opravdu diskutuje. Většina autorů kontroversních příspěvků to nečiní...

15 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za návštěvu i věcný komentář. Já se na diskuzi těším, někdy se taky stane, že ji z časových důvodů moc nestíhám, ale považuji ji za vyjádření respektu ke každému, komu stojí moje úvaha za přečtení a vyjádření.

1 0
možnosti
JZ

Nevím no, co se týče stylu, tak si Novotný může podat ruce maximálně tak s tím Foldynou (a dokonce ani Foldyna není podle mě zdaleka takový provokatér jako Novotný).

Co se týče lhaní, tak to mi sice u Zemana dlouhodobě dost vadí, ale na druhou stranu se to u něho vypichuje mnohem více než u jiných politiků. Stačí se podívat na server demagog.cz a hodně štěstí při hledání politika, který nikdy nezalhal;-)

13 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za návštěvu a všeobecné štěstí i Vám.

0 0
možnosti

Nejnovější průzkum: ANO - 34%, ODS 11,5%. To je třetina. Hmmmm

7 1
možnosti

A Fiala tvrdil a prohlásil, že bude sestavovat vládu, že o tom vůbec nepochybuje, že vyhrají volby...;-D

12 1
možnosti
HN

H40o64n93z65a 47N91o61v25á51k

10. 5. 2020 20:03

Dalo by se říci ,,Na hrubý pytel hrubá záplata"

Jinak R^

5 1
možnosti
PP

Takovej interpunkncni freestyle:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, já když nemám za zády korektora, označuje mě moje paní (grafička) za interpunkčního vraha a odmítá se ke mě znát ;-D , díky za návštěvu :)

2 0
možnosti
Foto

Kruté, leč výstižné. Karma.

7 2
možnosti
Foto

Díky za přečtení i karmu....

0 0
možnosti
VP

Léčba Novotným už začala a můj další hlas ODS nedostane.

10 4
možnosti
Foto

Po honu ty zajíce spočítáme, díky za návštěvu....

1 0
možnosti
MP

Musím přiznat, že lépe bych to nepopsal. A jak říkate, v dnešní době, kdy na hradě lítá vulgarismus za vulgarismem, potřebuje opozice někoho podobného na druhé straně, kdo se nebojí použít tatáž slova na svoji obranu, což do této doby v opozici dosti chybí, jediný kdo se snad tu a tam nebojí jít pro ostré slovo je Kalousek. Ale jinak zbytek, se spíše nechá zválcovat. Nehledě na to, že s Novotným jsem viděl nedávno rozhovor (U kulatého stolu) kde mluvil dost slušně a dosti k věci. Nehledě na to, že to co má ve volbním programu se snaží plnit a plní + neznám žádnýho starostu, který by pro svojí obec dělal to co Novotný. A ti co tady píšou, že dělal v bulváru a tahal špínu na "celebrity" tak ty celebrity většinou ty "drby" a "špínu" na sebe práskaj oni sami, tak aby se o nich psalo, je to čistej buisness, a k tomu, že zabil nebo respektive uhnal Bartošovou k sebevraždě, tak tu nedohnal on, ale chlast a ty dva šašci, co se kolem ní motali.

16 4
možnosti
Foto

Pročetl jsem diskuzi a nemůžu si pomoci: Novotný na hrad......;-) Jinak Karma a R^ autorovi

10 9
možnosti

Novotný byl pravomocně odsouzen za nebezpečné vyhrožování (nemá tedy čistý trestní rejstřík). Prý kromě toho dohnal, když působil v bulváru,k sebevraždě Bartošovou. Je vulgární a působí primitivně jako by nebyl někdy při smyslech. A charisma nemá.

14 11
možnosti

a preference ODS taky nezvýšil. Protiruské a prtičínské primitivní vymezování působí jen na ty co stejně ods volí.....pravice potřebuje získat jiné voličské skupiny...jinal na tom bude stejně či hůř....hrozí u řady pravicových stran pád pod 5%

10 12
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,56
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik