Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Foto

Přečetl jsem titulek, jako u každého blogu. A přecházím ho, jako vždy. Ty jedovaté sliny si dokážu představit. Vždyť on ani nic jiného neumí.

4 0
možnosti
Foto

Nečetl jsem Libora Čermáka, tak jako nikdy. Ale jestli se z jakéhokoliv důvodu obouvá do lidí, že jezdí lyžovat do Alp, tak by zasloužil po papuli, že trajdá po Čechách. Naši lidé jsou v těch Alpách vítáni, pana Čermáka mohu ubezpečit, že u mě za humny vítán není.

7 0
možnosti
IB

I55v88o 37B25o30u11š49e

7. 4. 2020 18:08

Klobouk dolů, že máte tu sílu a chuť číst ty Čermákovo bláboly.

7 0
možnosti
Foto

Ne pokaždé, no dneska mě dostal ;-D

0 0
možnosti
AL

Marek Valiček 21940

u Vas nema hlavne misto slusnost, opravdu chcete, aby Vam nekteri na plno napsali, co si o Vas mysli? kodex by takovem zhodnoceni shorel jako vechytka

-------------------

Čtu níže diskuzi a dovolím si napsat toto: ať už občana Čermáku čtu, nebo ne, ať už mu dám karmu, nebo ne, ať už s ním souhlasím, nebo ne, není podstatné.

Podstatné je (dle mého názoru), že zde může svobodně, stejně jako autor tohoto článku, svobodně své názory.

Zde je jasně vidět, proč občan Čermák má zavřenou diskuzi.

------------

Ano, to je pravý Valiček! :)

Mám rád svobodu slova a demokracii.

Děkuji za přečtení a mínusy, prosím odložte níže. :)

2 2
možnosti
AL

Doplnění: ... svobodně psát své názory. :-)

0 2
možnosti
PL

Zajímavé, jak se tu v diskuzi pod cizím článkem p. L. Čermák činí.

Pod svými články však diskuzi neotvírá.

Vždycky jen vystrčí hlavu z úkrytu, formou blogu zakřičí do veřejného prostoru nějaký svůj "momentálně opožděný" výrok a honem zaleze zpět.

Myslím si, že to není férové.

5 0
možnosti
AT

Přijde férově poděkovat za propagaci svého výtvoru

1 0
možnosti
JZ

Čermáka obvykle nečtu, a to kvůli nepovoleným diskuzím, ale občas (když se na něho prokliknu přes jiný blog, jako teď) má alespoň v tom základním naprostou pravdu. Tentokrát ovšem ne, tentokrát z toho sálá čistokrevný komunismus.

5 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení i komentář :-)

0 0
možnosti

Filipe, toto se Tě nemůže vůbec dotknout. L.Čermáka nečtu, poněvadž mi stačí, co se o něm dočtu v diskuzích, ale zejména proto, že nečtu blogy bez diskuze. (Ani už ty, kde autor v diskuzi nereaguje).

7 0
možnosti
Foto

Tak to bude nějaký omyl! Já do diskuzí na idnes téměř nechodím, takže pochybuji, že jste se něco ode mne v diskuzích dozvěděla.

0 3
možnosti
Foto

Články pana Čermáka se musí brát s rezervou. Jelikož nepřipouští diskusi, zjevně si myslí, že jedině on má pravdu. A takoví lidé mě nezajímají.

5 0
možnosti
Foto

Já se z toho nehroutím, jen jsem zareagoval. Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za propagaci mého článku.

0 1
možnosti
BG

Postiženým by se mělo pomáhat. :-)

11 0
možnosti
Foto

R^ Netřeba ospravedlňovat vlastní schopnosti a pracovitost, stačí si srovnat cenu týdenního lyžování v Passo Tonale a v Říčkách. Ale to by se hůře bojovalo proti třídnímu nepříteli.;-)

7 0
možnosti
MV

moje milovany PdTonale!

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,04
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik