Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Kdykoliv, se cokoliv objeví kolem bří Mašínů - Vybudí to absolutně spolehlivě prudění ! Vrazi, teroristé, (užijete si). Já vždy píši - Komunisté vyhlásili třídní boj. Tedy odpůrce mýtili až do úrovně hrdel a arestování. Zabraný majetek a jeho následné devastování, jako bónus, klasika. Objeví se někdo a začne klást odpor ! Brání se a bojuje. Zase se objeví názory, že je to nevhodné. Bojovali jaksi radikálně a ubližovali nevinným. No, ruku na srdce Cosi na tom je ! Nicméně, já opakovaně kladu pořád svou otázku - "A dá se vůbec Totalitě nějak bránit" ? A jak ? Doposud mi ještě nikdo neodpověděl. Dozvěděl jsem se pouze, že skupina kolem Mašínů byla hrozná a komunisté usilovali o to lépe! Vraždili a kradli tak nějak ušlechtileji. Možná, že se odpovědi dočkám dnes, na blogu ... :-)

8 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, v tom odkazu pan Paumer dle mě bez příkras, mluví i o těch nejkontroverznějších věcech...

2 0
možnosti
PB

Tak to bude výživná diskuze. Vám karma.

8 0
možnosti
Foto

Díky, no mám dopoledne co dělat, budou si to tu diskutující chvíli moderovat beze mne ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,03
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik