Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co spojuje blogery končící, nebo ukončené na I dnes?

--------------------------------------------------------------------------------------

Položil jste pane Vracovský zdánlivě lehkou otázku, opak je pravdou.

Tak že, jsem zkusil heslovitě odpovědět (dle mého názoru).

Egomaničnost? Který je více egocentrický? Extrémní egoismus? (U nich) přirozená hostilní agresivita? Poměrně velký prosociální deficit? Silný nedostatek hodnotové krize? Napadá mě ještě tak cca dvacet faktorů, či spíše odpovědí na váš nadpis.

V každém případě (dle mého názoru) je v jejich očích vinen čtenář a hlavně ten "špatný" diskutující.

Děkuji za článek.

2 0
možnosti

P.S Tento příspěvek není myšlen obecně na všechny končící, nebo ukončené blogery.

1 0
možnosti
Foto

J76a12n 72A44n81d15r46l61e

1. 4. 2020 14:18

Omlouvám se, netapetuju, ale jsem pako a dal jsem tenhle příspěvek i jinam, správně patří sem :-/

Jsem tady už osmým rokem a tak vidím, že je to pořád dokola. Nový -dobrý- autor začne psát a poprávu má obecenstvo. Psaní se líbí jemu i jeho čtenářům, líbí se asi i adminům, že mají dalšího dobrého autora. Po nějaké době začne autor vidět na fungování blogu nějaké nedostatky a cítí se - taky asi poprávu- na ně upozornit. Dostane se mu i podpory od části čtenářů, a tak požaduje, aby admini tyto nedostatky odstranili, že tak bude na blogu líp. V naprosté většině neuspěje. Některý autor uzná, že není vlastníkem blogu a pravidlům se přizpůsobí, pro jiného jsou nedostatky tak zásadní, že odejde. Obojí je správný postup.

Po půlroce mého blogování jsem v červnu 2012 pyšně dospěl k názoru, že způsob diskuzí na iDnes není dobrý. A napsal jsem o tom článek, který vyzýval k menší anonymitě diskutérů. Výsledkem mimo jiné bylo, že jsem se na delší čas stal cílem posměchu a i nevybíravých útoků od celkem přesně definované skupiny čtenářů.

Čtenost mých článků šla nahoru, diskuzních příspěvků přibývalo, můj boj s větrnými mlýny mne přiváděl k zoufalství. Copak to nikdo nevidí, jak se ti diskutéři chovají?!!

Je to asi přirozený vývoj. Zařadit si postupně vlastní psaní, reakce na ně, virtuální prostor tam, kde ho opravdu ve svém životě chci mít. A opět, žádné zařazení není špatně, jsme každý jiný.

Pro ty, kteří by si snad chtěli připomenout onu prahistorii, a čím jsme my, staří mazáci ;-D museli projít, tak drze jeden odkaz

https://janandrle.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=276275

2 0
možnosti
Foto

Jo, o diskusích v minulosti bych mohl já přednášet na katedře kroupologie...:-) Já osobně jsem zde získal hroší kůži, kterou už prostřelí jen opravdu málo co. Poznal jsem některé lidské vlastnosti, o kterých jsem vůbec netušil, že existují. Ale v jednom jsem zůstal i po těch mých dvanácti letech tady stejný - pořád volám do světa, že ohnout mě můžou, ale nikdy mě nezlomí. Snad mi to vydrží...

4 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Filipe, a dovolte mi jistou námitku. Stejně jako David nepotřebuji speciální zacházení ze strany redakce. Těch 5-6 jmen (u některých nepochybně i zdvojený nick), řádí v diskusích a dělají vše pro jejich rozbíjení. Pakliže smyslem blogu je autorská tvorba a diskuse k tématu, je dle mého ponechávání těchto destruktorů proti jeho smyslu, ať se jedná o kohokoliv. Já jsem schopen chápat pravidla blogu, nesmějí však být rigidní ve smyslu - když promluví Žid, tak pak necháme mluvit nacistu.

Snesu dost, zkoušel jsem mnohé, dohodnout se o míjení (což se mi povedlo třeba u paní Krusic a pana Nožičky, kterých si - přes zásadní názorové rozdíly - vážím jako někoho, kdo má jistou kinderstube.). Co je však přes čáru, je neustále napadání existencemi, jejichž úroveň považuji za nízkou a opravdu nepotřebuji být dnes a denně objektem útoků na mé vyznání, mou práci a mé životní postoje. Moje životní filosofie je taková, že nelezu tam, kde nejsem vítán. Pokud se komukoliv nelíbím, má mne míjet, tak jak to dělají ti, kteří si říkají důstojní lidé. Já jsem vždy reagoval, nikdy jsem nikoho nenapadal jako první.

Vydržel jsem to dost dlouho, ale po útoku na Davida Vlka a jeho rozhodnutí došlo k tomu, že to je ta poslední kapka mé trpělivosti. Nejsem závislák, mám své vášně pod kontrolou, najdu si jiné pole, kam mi nepolezou ti, jejichž raison d ́etre je někoho naštvat (zde používám kvůli cenzuře mírný eufemismus).

Nic se neděje, z blogu zmizí dva blogeři VIP, přijdou jiní, takový je život. A nakonec, nikdy neříkám nikdy. Třeba náš krok popostrčí adminy k nějakému kroku a blog se stane zase tím domem s krásnou zahradou, bez šlápot a odpadků. A když ne, tak budu mít více času na své milé. Což - koneckonců - je přinejmenším stejně dobrá volba.

Takže. po Vašem, ahoj, Tomáš

4 0
možnosti
Foto

J47a13n 79A23n95d36r22l90e

1. 4. 2020 13:49

Tomáši, možná že nesprávná je už Tvoje úvodní premisa. Že smyslem blogu je autorská tvorba a diskuze k tématu. To je možná smyslem blogu jako literárního útvaru. Ale smyslem blogu jako mediálního prostoru je vydělávat peníze. A k tomu se mírně či více bulvární praktiky docela dobře hodí.

0 0
možnosti

Musím se smát, blogeri, kteří oznámili administraci blogu, že končí, tak jejich články již nenajdete, byly zneviditelněny. Blog Davida je stále funkční, takže odchod je takový odchod neodchod. Odchod je jen mezi námi chlapci a děvčaty, nebo se pletu?

0 0
možnosti
Foto

Tak to není. To, že někdo oznámí odchod, neznamená, že administrace dělá něco s blogy, co nebyly proti pravidlům. Pokud tu nějaký blog není, v drtivé většině proto, že odcházející si ho sám zrušil...případně napsal žádost o kompletní zrušení. Proti vůli autora blog nemůže existovat, vůli autora blog zrušit jsme povinni splnit - ze zákona.

4 0
možnosti
Foto

"A co tedy spojuje končící, nebo ukončené blogery?

Za mě je to očekávání speciálního zacházení s vlastní osobou."

A víte, že je to vynikající postřeh? R^

1 0
možnosti

Jedna věc je oprávněná kritika (kterou i tak někteří autoří neradi akceptují) a druhá vyložený stalking, který může člověka skutečně otrávit. Vím, že pod blogy pana Vodvářky se často objevuje jeden nejmenovaný diskutér, jehož jediným cílem je autora dehonestovat, ať je téma článku jakékoliv. Párkrát jsem mu to v diskusích vyčetl, pochopitelně bez výsledku. Nevím, proč takového člověka adminové na blog.idnes trpí. Vadí jim vulgarity, které nejsou proti nikomu namířeny a jen "okořeňují" příspěvek a vyloženě patologické chování některých jedinců jim nevadí (důležité přece je, že nepoužívají vulgarismy:-P.)

2 0
možnosti

D18a21v20i48d 88V42l22k

1. 4. 2020 11:37

Tak teď jste udeřil hřebíček na hlavičku,proč? Je to Horák ,že?

0 0
možnosti
Foto

J88a50n 42A68n96d28r70l89e

1. 4. 2020 10:03

Jestli David udělal nějakou chybu, tak tu, že si neuvědomil, že celebrita - a to on tady bez ironie byl - se stává majetkem davu a nemůže si jen tak beztrestně dělat co si umane, třeba najednou a už vůbec ne v tichosti odejít ;-D

1 0
možnosti

Mezi námi - v tichosti se odchází jinak.:-)

0 0
možnosti

Filipe, z mého pohledu je prezentace některých zde působících jedinců, a to jak blogerů, tak především diskutujících, způsobeno absolutní názorovou intolerancí. Jsou skálopevně přesvědceni o svém, jedině správném názoru. Ti nejsou schopni diskuze, ale pouze urážek.

4 0
možnosti

Máte pravdu, já se domnívám, že jsem nikoho, alespoň vědomě, neurazila a při tom jsem za svůj názor pár urážek schytala. Nepatřim do žádného tábora a blogy zde nepíšu.

2 0
možnosti
Foto

Co spojuje končící blogery? Jako všude a v každé lidské činnosti - vlastní přebujelé ego. I to moje, samozřejmě, které občas pod blogy otravuje.

Co spadá do toho zbytnělého ega? Neochota uznat, že i já sám (sama) se dopouštím chování, které kritizuji u ostatních. Neschopnost nadhledu a odpuštění. Neschopnost si přiznat, že každému nemusím být sympatický(á), každý mě nemusí mít rád - vždyť to ani člověk nepotřebuje, přece stačí, že aspoň někdo, třeba jen jediný člověk, mě pochopí.

Asi jen pan Hermánek si dokázal přiznat, že byl na blogu nezdravě závislý a že ten vyhazov jeho byl vlastně vysvobození ze závislosti. Beata zase napsala rozlučkový článek, ve kterém nikoho ze svého odchodu neobvinila, prostě jen napsala, že už tady není ráda; žádné obviňování těch, kteří ji znepříjemňovali diskuze (a nikdy nikoho nevymazala). Někteří blogeři nenapsali vůbec nic a odešli tak tiše, že to málokdo postřehl - to se mně líbí. A Vy, pane Vracovský, jste to napsal včera parádně - na odpůrce se nekasáte R^R^

5 0
možnosti

D54a80v34i45d 72V28l30k

1. 4. 2020 9:24

No ty jsi nás vůbec Filipe nepochopil.My jsme jen chtěli ,aby Ti lidi kteří tady programově stalkují mě, Toma Vodvářku a taky třeba Marka Valička a ostatní blogery (je jich tady mnohem víc) v podstatě jen podle jmen a zejména ty blogery liberálního pohledu na svět západní orientace(Ano všechno to má původ v politickém názoru) a v podstatě celé jejich působení tady je jen o urážení a stallkingu byli odejíti. Chtěli jsem to pro nás pro všechny. Jedná se o max pět pořád stejných pánů.

Já chápu , že nikdo zatím neotravuje tebe pod tvými nekonfliktními blogy, nebo někoho, kdo fotí fotoblogy. Podsouvat nám s Tomem, že jsme chtěli pro sebe nějaké výhody není fér. A ještě jedna věc, stačilo by blog upravit tak, aby bloger mohl ve své diskusi nastavit nějaké síto a prostě si tam ty tři čtyři prudiče nepustit.

Mrzí mě hodně, co se teď o hlavně mém odchodu píše ze strany některých kolegů i na FCB a jak se to překrucuje( přitom já se tady jen slušně rozloučil.)

Už jsem se dozvěděl , že "slzím" ,že jsem "stejně vždy měl protekci" taky jsem s dozvěděl, že čtenost mých blogů byla stejně jen díky tomu, že jsme byl dáván na titulku atd.

Bylo by fajn , kdyby jste mě prostě nechali jít, děláte mi to mnohem nepříjemnějším než je nutné. Díky kamaráde David

5 0
možnosti
Foto

Odlišný názor by vám měl být toliko příležitostí k lepšímu formulování vlastního názoru. Je vůbec něco vadného na tom se zabývat tím, kdo ho píše.

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS