Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že by se mi povedlo Bohunko, co Vám se se mnou daří velmi dobře, rozechvět Vás ? ;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Co k tomu dodati - latentní slintóza v rychlém stadiu. R^

2 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D Díky, doporučuji nějakou dobrou masovou medikaci ;-D

0 0
možnosti
PK

No, skvělé. Jenom se divím, že ti Němci, kteří jsou v tomto stejně jako my tak blbnou s tó elektrikó;-D;-D

1 0
možnosti
PB

Sakra, sakra...Filipe. Tohle mi nedělejte. :-)

1 0
možnosti
RE

Další milovník zvířat!!:))R^

1 0
možnosti
Foto

Romane nepletete se.... první, nezávaznou přihlášku ke studiu jsem měl na "hnojárnu" a kuchař byl až volba dvě, jenže mi došlo, že lásku ke zvířatům mohu promítnout i na talíř, tak tu závaznou jsem měl už správně ;-D. Nejsem si jist, zda je to pro naše chovatelství ztráta, spíš ale ne ;-D, díky za návštěvu :)

1 0
možnosti
ZH

Přesně tak. Krávy je třeba soustavně jíst, protože živá zvířata produkují mnoho metanu, a ten jak známo, je nebezpečným skleníkovým plynem. Na druhé straně nelze jen tak šmahem přestat krávy chovat (jak doporučují vegani), protože jejich trus je nejlepší na hnojení té zeleniny, kterou se vegani cpou.

1 0
možnosti
Foto

Já to říkám pořád ;-D, díky :)

0 0
možnosti
Foto

Cywe ... slintóza nebo jak se to jmenuje 8-o

2 0
možnosti

Ojojoj, trochu kulinářského sadismu neuškodí!:-)))

Loupačka, dančí...moje masa nejoblíbenější. V tom se shodneme. Jen tu kachnu můj žlučník nechce.

Ale ten blog nemá chybu, Filipe!

Málem bych si zničila displej na mobilu. Vyškrábat tak to jídlo...ách!

2 0
možnosti
Foto

Maruško díky moc a dobrou chuť ke všem ňamkám.... ač ta loupačka....;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J94a26n73a 79M10a97j46o19v30á

25. 2. 2020 12:44

akutní slintóza...jojo, už to mám taky.

2 0
možnosti
Foto

jedna z mála, ne li jediná příjemná nemoc :-) , díky za zastavení...

0 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 25,84
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik