Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Předám synovi, šéfkuchaři, až se vrátí později ke svému povolání. Před časem si šel odfrknout do stavebnictví. Udělal si jeřábnické zkoušky i na bagr, aby ráno mohl odejít do práce a odpoledne mu práce skončila. Má tím pádem víc času na rodinu a kamarády, kteří ho předtím neviděli soboty, neděle, Velikonoce ani Vánoce :-):-)

1 0
možnosti
Foto

No, spousta lidí si od řemesla šla odpočinout jinam, díky za návštěvu :)

0 0
možnosti
RE

...a k chlebový:))

1 0
možnosti
Foto

ajajajaj ;-D díky za připomínku a nahlédnutí :-)

0 0
možnosti
PL

P83e57t85r 82L76o79r49e51n58c

23. 2. 2020 10:56

Mlíková polívka - brrr, školní jídelna a "Dokud nedojíš, neodejdeš!":-/

Díky za blog!

1 0
možnosti
Foto

Zase člověk musel užít fantazie aby se ji zbavil ;-D, díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Filipe, díky za opět skvělý blog!

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za přízeň Maruško :-)

1 0
možnosti
ZS

Šéfkuchaři to nemají vskutku jednoduché. :-)

Mlíková polívka?

1 0
možnosti
Foto

Ale mají ;-D no, polévku dělala babička a jak jsem se jinak na její kuchyni těšil teplé slané mléko nebylo to pravé ořechové pro mě ;-D, díky za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Safra, co je mlíková polívka??

1 0
možnosti

To je...brrrr. Už ten název:-))))

1 0
možnosti
Foto

R^Dobry, Filipe. Jesteze nejsem sef;-)

1 0
možnosti
AN

Vidíte, co mě se týče, ten sedmý bod bych podepsal. Brr :-) Jo a neměl by často říkat to polrajchovské "vole", čeho je moc, že jo... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano ten sedmý bod ;-D máme to stejně... k tomu volování...ona kuchyně je drsné místo a létají tam často i horší slova. Díky za návštěvu a komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Až na poslední bod to platí i dobrém primáři oddělení.

1 0
možnosti
Foto

To je bezva, díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
PK

No, těžká a zodpovědná práce a nestalo se Vám, že by jste i vy někdy "ujel" z daných pravidel.

To poslední zasluhuje trochu vysvětlení laikovi...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím.... jelikož nikdo není dokonalý, určitě jsem někdy z těch pravidel ujel. Než mě čas vyklidnil býval jsem docela cholerik a to je sice v této pozici lepší než flegmouš, ale občas to jednoho svede z cesty :-) Ta polévka je můj strašák od dětství, jen to má odlehčit. Díky za návštěvu a fajn neděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik