Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, děkuji Vám za užitečně vtipný článek (možná spíš vtipně užitečný)R^;-D!!!

A "žlutý hrách" mě rozesmál nahlas.

1 0
možnosti
Foto

Díky, no ten je zábavný.... navíc z reálných základů ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale každé malé dítě přece ví, že tupým nožem se pořeže nejvíc.;-) Zelená polévka ze žlutého hrachu mě dostala, čekala jsem kdovíjaký trik.;-D Spálený mám ukazováček (o troubu) a u cibule mě pálí spíš krájení, vždycky se mi to celé rozjede. Ale tak estetika v této fázi je na talíři snad šumák.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jednou mi skutečně volala kamarádka a ptala se kdy zezelená ;-D, díky za návštěvu.:-)

1 0
možnosti

S cibulkou problém nemám, hrachovou kaši nebo polévku dělám z mraženého hrášku, takže je zelená až dost. Jo, spálený prst...následek neúměrné konzumace alkoholu v mládí:-))) Chycené víko remosky propálilo prst snad až kost.

A nože...ty musí být jak žiletka:-)))

Moc pěkný blog, Filipe!

2 0
možnosti
Foto

Maruško díky za návštěvu i komentář :-)

1 0
možnosti

I44v73o 59Ž48á63č81e44k

21. 2. 2020 12:28

To s tím tupým nožem je asi největší nesmysl. Jsem absolutní amatér, ale dbám na to, abych měl nože ostré. Tupým nožem se člověk řízne nejspíš a ještě nejhůř.

1 0
možnosti
Foto

No jasně, přesto jsou jedinci, kteří to podceňují. Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Fíglů není nikdy dost. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i palec :)

0 0
možnosti
Foto

Ještě že nejsem začínající kuchař ;-D Tobě karma.R^

1 0
možnosti

Pěkné s humorem.

Těch kuchařských fíglů je hodně. Naši kuchaři dávají do vývaru kostku ledu, je čistější, do rýže lžíčku octa, je bělejší, místo strouhanky rozdrcené oříšky a mnoho dalšího. Jsem rád, že nejsem kuchař, vařit poctivě je makačka a kuchař nikdy nevyhraje. Když je dobrý, je to remíza - host spokojen = kuchař spokojen.

Karma.

1 0
možnosti
Foto

Ještě jsem si také pár triků nechal na další blogy, díky za návštěvu i komentář :-)

1 0
možnosti
Foto

J26a61n69a 31M57a17j17o61v10á

20. 2. 2020 22:59

Hm...hromada hrnců pod oknem...to vypadá na kombinaci vaření s moderním uměním. Ještě takový cibulový nešika dostane cenu za plastiku roku. Stačí umělecky házet, ne?

2 0
možnosti

Abych vyhodil jakékoli jídlo u mě nepřipadá v úvahu a tak hned poprvé, když jsem začal vařit, někdy v deseti letech a začalo se mi to připalovat, tak jsem to hned podlil vodou. Popř. dnes i pivem:))

1 0
možnosti
Foto

Praxe je nejlepší ucitel;-Ddiky za navstevu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 25,84
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik