Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Filipe, souhlas krom toho posledniho. Jako milovnik klasickych lezaku si troufam tvrdit, ze mnohe z tech malych pivovaru umeji vyrobit dobry mok, ktery beru jako prijemne zpestreni nabidky. A kdyz nekdo uvari cosi, co mi nechutna, tak si to proste priste nedam a sahnu treba k tomu osvedcenemu Prazdroji, ktery se toci v kazde druhe hospode:-P

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, já sám mám rád některá "malá piva" , ale některá mohou přežívat snad jen díky módě.Pokud někdy pojedete do Plzně, Purkmistr třeba je víc než dobrý..

1 0
možnosti
Foto

J30o57s53e92f 67B56á36r50t90a

15. 2. 2020 13:18

Pane Vracovský, rád čtu vaše články. Mám sice trochu jiné názory, ale vy jste na každého slušný a respektujete jiný názor. Pokud je řeč o hospodách, mám takovou historku z vojny. Nechali jsme si nalít u pultu rum a hospodský tu jednu skleničku přelil. Místo aby ji s úsměvem hostovi předal, tak obsah, který byl přes míru vylil do odpadu, to jsem nepochopil.

1 0
možnosti
Foto

To je skutečně (nebo byl) pitomec. A díky za přízeň, je tu spoustu blogerů, s kterými ne ve všem souhlasím, ale čtu je rád, to máme stejné...:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Petře :-)

0 0
možnosti

Perfektně jste to sepsal, jen bych si dovolil doplnit, že pokecávat se dá taky doma třeba v diskusích na blogu;-D, a často s širším záběrem než v putyce, nehledě na další surfování na netu.:-)

1 2
možnosti
ND

Před časem jsem slýchávala, že hospody se vyprazdňují neb je tam pivo drahé, lahvace domů to jistily.

Takže k tomu nadpisu, teoreticky by se měly hospody zase zaplňovat :-).

Jsem jen teoretik, hospody nenavštěvuji, pivo nepiju, ale mám kamarády, kteří chodí a pivo pijí, takže odtud ty znalosti :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Naďo, nevyprazdňují, jen se mění složení hostů, kultura toho co se tam děje...díky za návštěvu.:-)

1 0
možnosti
JS

Do hospody se nechodí jen na pivo, především se tam chodí pokecat. V obchodech se pivo koupí levněji, ale pokecat se tam nedá.

2 0
možnosti
Foto

ale když není hospoda, kecá se před krámem.

V poslední době jev na vesnicích velmi častý.

2 0
možnosti
Foto

Fakt hodně pěkně napsáno:)

1 0
možnosti
Foto

I34v48a62n 46M93a75r70e38k

15. 2. 2020 10:39

Pane Vracovský, karma. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 24,91
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik