Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tou školou souhlasím, na tom se shodují snad všichni učitelé, jinak ale každé děcko je jiné, já si nemyslím, že by se mi nějak přehnaně věnovali a nepoznamenalo mne to, od malička jsem velice rád jezdil na kole a k tomu jsem je nepotřeboval, stejně tak na výlety do kopců. Maminka vyrůstala v 60.letech a tehdy už na ně vůbec neměli rodiče čas, hlavní bylo pole a domácí zvířata.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za návštěvu i komentář... táta vyrůstal po válce a při té práci, s rodiči.

1 0
možnosti
Foto

R^ Ani mně nemluvte, pane Filipe. Já jen rostu v obchodech, když vidím, jak mrně všechno bere do ručiček, mačká, rozbaluje a rodiče stojí opodál, aniž by ho napomenuli. Mám sto chutí něco zvolat, ale pak si to rozmyslím - když to nevadí personálu (anebo vadí, leč nesmí něco namítat), tak proč bych si měla nechat nadávat já - můj majetek to není. Také jsem vlastnila obchod a s nevšímavými rodiči a s dětmi, které mi ničily zboží, jsem se rovněž setkala, ale líbit jsem si to nenechala.

Jinak, před několika roky se zde vedla bouřlivá diskuze, co s uřvanými dětmi v restauracích. Jedni chtěli až zakázat vstup nevychovaným dětem, další těm prvním spílali, že nedokážou být k dětem tolerantní... Já jsem pro to, aby rodiče vedli děti k tomu, že nyní je nutné být zticha, protože ti lidé u vedlejšího stolu si určitě chtějí posedět v klidu. Ale jak mají vychovávat k ohleduplnosti takoví rodiče, kteří sami nejsou ohleduplní?

8 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i komentář...

0 0
možnosti
Foto

Hodne smutny obrazek doby, i kdyz ne ve vsech rodinach to takhle plati. VamR^

3 0
možnosti
PK

...nejsou všichni takoví a je to vždy na rodičích..

3 0
možnosti
PV

Moje babička svým rodičům vykala - dnes se rodiče bojí vlastních dětí, aby nedostali pár facek - a vo tom to je X

Bohužel dnes rodičové nemají na nic čas a mnozí si myslí, že arogance je také způsob Rv

0 0
možnosti
PV

Dnešní doba se zbláznila a jsou lidé, kteří jsou doma v jedné místnosti a místo rozhovoru si posílají SMS.

Příklad - na parkovišti mě jeden malej smrad házel kamínky štěrku na auto - když jsem ho okřikl, tak o pár metrů dál na mě z lavičky vystartoval tatínek s mobilem v ruce a co si jako dovoluju atd

Máte pravdu - za starých časů nebyly kamery atak by tatínek neriskoval že dostane pár facek - dnes nevíte, kdo vás dnes natáčí a tak si smradi vyskakují 8-o

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, mám k těm "smradům" (mě se to slovo nelíbí ani trochu) vřelý vztah, děti jsou úžasné, to my dospělí je svou netečností kazíme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik