Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé! Vošouchy jsou lepší ;-D u nás v Telči nikdo neví, co bude k jídlu ;-D, když reknu vošouchy.

1 0
možnosti

Sakra, a já čekal nějaké pikantní fotečky lepé kuchařinky oděné jen v zástěře. No nic, nachytal jsem se. :-(

1 0
možnosti
Foto

Budu se kát, že jsem Vás Petře takhle lapil ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane vrchní, dvakrát pečenou flákotu -- a nešetřete s tím motorovým olejem :-)

2 0
možnosti
Foto

J38a13n 16Š45i86k

25. 1. 2020 19:31

Hlavně polopaticky. Mám problém poznat špetku a rozeznat lžíci a lžičku. A že nemůžu koláč strčit do trouby, pak ji teprve zapnout. Krásné fotky a milý blog :-)

1 0
možnosti
Foto

Sbíhají se mi sliny. No kdo umí ten umí!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, bramborak na sadle, to teda rozhodne jo. A nejlip s pullitrem piva:-PR^

1 0
možnosti
Foto

Bramboráky nemám, ale pivem se dneska chystám odměnit ;-D

1 0
možnosti

Filipe, tomu říkám blog, jak má být:-))) Potěší oko i duši. Já beru nejraději ty vošouchy, ale to ostatní je taky velmi lákavé:-) Mňam!

A už ta kuchařka spatřila světlo světa?

2 0
možnosti
Foto

Díky Maruško :) Příští týden se tiskne, v únoru křtí a jde do prodeje :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,37
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik