Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprosto mě nadchlo ve Francii to, že na stole vždycky čekala láhev vychlazené vody. To mne těšilo a bavilo. Ať to byla nobl restaurace nebo taková malá jakoby garážová - bez výjimky. Nevím, jak to dělají, ale prostě to neřeší. Vnímala jsem ti jako pozorné chování majitele. Přišel ses, člověče, najíst? Tak si v klidu sedni, napij se, natáhni nohy.. A pak se domluvíme.

Vloni nás zase na Krétě zaujal kouzelný způsob placení. S naší prosbou o účet vždycky přišel dotaz, jakého panáčka si dáme a na stole přistál tácek s panáčky, drobnosti v misce (oříšky) a i ehm účet. A zase to bylo jakoby: chceš platit, člověče? Tak dobře, ale není spěch. Ještě se párkrát v klidu nadechni, než zase vyběhneš a dalším...

Tož tak.

7 0
možnosti
Foto

:-)Dneska už se nějaká pozornost, která krátí hostu čekání na jídlo čím dál víc uchycuje i u nás, voda pro zákazníky, kteří dělají tržbu jasně, těm je ostuda jí účtovat. Na druhou stranu, jak píše třeba níže paní Svobodová o té Francii, ono tam není zvykem, že zákazník jde prioritně na tu vodu, jak to bývá často u nás. Díky za návštěvu i komentář

1 0
možnosti
ZS

Hezké nedělní téma (táhnu v troubě kachnu), smažák v restauraci si nedávám, ale džbánek s vodou bych uvítala tak nějak automaticky. Letmá vzpomínka na Paříž, kde byly džbánky s vodou automaticky na všech stolech i v bufetu ...

Pro mě je tristní i nedostatek ubrousků na stole.

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, já malinko odbočím od té vody, popsal jsem toho o ní dost, mě u nás schází často i v těch středně lepších restaurací, že se mezi chody neprostírá, asi jsem nostalgik...

0 0
možnosti
Foto

Je to přesně, jak píšeš:-)R^

A lidí, co sedí dvě hodiny u jednoho pressa a jedné vody, bylo dost.;-D A když byla plná hospoda a další hladovce jsme nemohli kvůli těmto "dlouhosedícím jednokafařům" usadit, tak to člověka nakrklo.

1 0
možnosti
Foto

Asi se to chce zamyslet na obou stranách, do kavárničky kde je jedna servírka se takové posezení hodí víc než do restaurace, kde jsou čtyři číšníci a tři kuchaři :-), díky za návštěvu Šárko.

1 0
možnosti
Foto

Filipe, ja Vam nevim, jako kuchar amater nemohu soudit. Ale jestli je u nas problem, kohoutkovku podavat zdarma, jako je to zvykem ve vetsine civilizovanych zemi, coz takhle oprasit staricke heslo "pivo podavame pouze k jidlu" a to pivo v nem nahradit vodou?:-P

2 0
možnosti
Foto

Zdravím, holou pravdou je rovněž to, že u nás jsou pohříchu menší marže na většině věcí, proto možná restauratéři tu vodu taky řeší. Já sám v tom přiznám se, úplně jasno nemám což ostatně v blogu píšu, díky za návštěvu a pěknou neděli :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Palec za to, že téma není politické, kdo si má kazit neděli!

S dětskou porcí (pro sebe), nedávno v horské hospůdce, jsem problém neměla, ochotně mi donesli asi polovinu toho, než měl na talíři můj spolustolovník, a ani jsem se nemusela znepokojovat cenou vyšší než padesátiprocentní, poněvadž platil on... Ale donesli mi ji na obrovitém talíři, takže smysl pro legraci máte!

A smažák? Od té doby, co si ho doma hezky obalím ve strouhance smíchané s polohrubou moukou a usmažím na pánvi v přepuštěném másle, nemusíte mít strach, že bych si ho dala u Vás! Vás ušetřím neoblíbené práce a sebe žlučníkového záchvatu! Tak fajn neděli, pane Fiipe.

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den a díky za návštěvu.... smažák na přepuštěném másle a pánvi dělá třeba síť Lokálů od Ambiente, tam za něj dám ruku do ohně, fajn neděli i Vám :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,40
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik