Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Před chvíli jsem se probudil a první zpráva na idnesu byla tahle komedie. Někdo se snaží si získat přízeň občanů. Je to neskutečná fraška. Vám karma.

9 1
možnosti
Foto

Díky... taky jsem se musel štípnout, zda se mi to nezdá.

2 0
možnosti
DH

D39a22v51i45d 27H10o26r86á69k

26. 11. 2019 14:37

Jó, a neříkal před léty náš pan nezapomenutelný první porevoluční, svobodně zvolený president, že "Za minulostí bychom měli udělat tlustou čáhrrru" ?

0 1
možnosti
Foto

Mám jej velmi rád, což neznamená, že zrovna přístup k nomenklaturním kádrům bývalého režimu měl být jiný.Někdo možná namítne, že je otázkou jestli mohl...to já nevím.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel dnes je to už jen pouhá fraška,šmirgl měl přitlačit na oba soudruhy už před třiceti lety nebo pětadvaceti lety,tohle už nic dobrého a pozitivního nepřinese....

7 1
možnosti
Foto

Přesně to si myslím...

2 1
možnosti
DH

D23a22v35i81d 28H86o54r45á35k

26. 11. 2019 14:25

Ale, aby to nebyla jen nějaká předčasná radost z rychlosti práce Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu (ÚDV).

Já nejsem takový optimista a mám neblahé tušení, že při dalším kulatém výročí, například v r. 2039 bychom se mohli dočkat zprávy o zastavení trestního stíhání a slavnostního osvobození podezřelých.

6 0
možnosti
AL

Takový soud za účasti médií s nahrbenými starci by komunistům spíše u veřejnosti pomohl, než aby je poškodil.

:-/

3 2
možnosti
AL

Z časového hlediska je to bezesporu trapárna. Toto se mělo dít v devadesátých letech.

Z hlediska právního je to naprosto v pořádku a policie postupuje dle zákona. V Německu také dodnes stíhají a soudí válečné zločince.

Například vražda je v ČR promlčena už po dvaceti letech.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Lička, ano, ale jak píšu níže myslím, že k odpovědnosti za ostrahu hranic měl být před třiceti lety popohnán někdo odpovědnější.Takhle je to s Jakešem trochu jako s Al Caponem...Díky za komentář.

1 0
možnosti
Foto

R^ Ano i ne. On samet leccos zamet. Navíc byl silně prolezlý molama, a tak se hodil nejen na oponu, ale i na rubáš;-) A i příspěvek pana Omelky, citující F.K. je více než podstatný. I pro současnost.

4 0
možnosti
Foto

Bohužel.. díky za zastavení se :)

2 0
možnosti
Foto

I74v80a45n 54M14a64r40e35k

26. 11. 2019 13:28

Též bych si velmi rád, tak jako oni, v naprosté pohodě požil do pětadevadesáti, a potom děj se vůle boží. Bohužel, něco takového mi nehrozí ani náhodou. , a vlastně komu z nás? 8-o;-(;-(;-(

1 0
možnosti
Foto

Kdesi jsem četl, že se bojí do Pekla, proto tu ještě straší...Díky za návštěvu.

3 0
možnosti
Foto

Filipe, jakkoliv je to všechno pravda, je to na sklonku života a někdo píše že trapas a že fraška a já přesně vím, jak by mi asi bylo v soudní síni je vidět a všechno to spravedlivé by šlo asi do háje, chápu to jako potřebné. Fraška nefraška. Když budu hodně příkrá, svědectví o těch bitých a ubitých a umučených, nakonec i těch zastřelených ... nikdo nebral ohled na věk, nebo nevím, myslím, že ne. Ale hlavně jde o slušnost, gesto - zabývat se tím jako věcí k potrestání. Jde o tohle. Nakonec právě tyhle bolesti neomluvy a nepotrestání vedou ke křivdám ve společnosti dál...že to přichází pozdě a liknavě, je věc jiná...nevím...

9 1
možnosti
Foto

Dobrý den Radko, v podstatě to píšu, věk není omluvou.Mám problém za co jsou stíháni.Na hranici se událo spousta ohavných zločinů.Ale...Ani jeden z nich tuto ostrahu hranice nevymyslel.Ano, odpovědni za ni asi ve svých funkcích byli.Ovšem muselo by se najít spousta odpovědnějších před třiceti lety.To je za mě ta bída.Pokud na ně nemáme nic než tohle.Smutná bída.

5 0
možnosti
Foto

P80e78t33r 89O39m29e91l54k76a

26. 11. 2019 13:05

„Život je neustálé odvádění pozornosti, jež nedovolí ani, abychom si uvědomili, od čeho to odvádí.“

Franz Kafka

8 0
možnosti
Foto

Ano, také může být.Díky za zastavení...

1 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,57
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik