Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepodceňoval bych Milion chvilek pro demokracii!

Aktivizují občanskou společnost a hodlají vyjít do ulic při ohrožení demokracie, ohrožení demokratické dělby moci, jejímž potenciálním aktérem je Benešová s Babišem! Je nutné je bděle hlídat! :-)

6 7
možnosti
Foto

Dobrý den, já je ne podceňují, jen je k tomu potřeba nějaké nadstavby a ta mi zatím schází.

3 0
možnosti

Ne každý může vést politickou stranu. Někdo umíme mobilizovat občanskou společnost. To je také třeba. Přetavit ve stranu se nechtějí, ale mobilizovat občanskou společnost z letargie je jejich úkol. A já jim fandím. Pravda je, že pokud by chtěli realizovat svůj program, bude to hodně práce! Duchovní nadstavba? Základem je lidskost, pravda a úcta ke svobodě a liberální demokracii. A to mají! :-)

4 6
možnosti
Foto

Já jim fandím taky, účastní se akci když to jde a probuzení občanské společnosti jsem nejednou chválil, jen politicky protivník je silný a umí to, musíme mu postavit dobrého protihráče aby to nepřišlo vniveč...

3 0
možnosti

Ano Babiš je Goliáš, Minář je David! :-)

0 3
možnosti
Foto

Ale kdeže. David byl formát, neb ten Goliáše porazil sám. A stačili mu k tomu jen tři šutry do tobolky;-)

8 0
možnosti
Foto

;-) Ano, pouze tři šutry . Kdepak celou Letnou... ;-)

2 2
možnosti
ZD

To jste trochu podlehl paralelám. Jakkoliv bývají poutavé - mnohdy nesedí.

2 1
možnosti

Pane Šimku, proč to ale nevyžadují od všech účastníků politické scény?

4 2
možnosti

Zeptejte se Mináře, já nejsem jejich ideolog! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik