Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Tak já mám svého balíkoveho pošťáka úžasného, když mě nezastihne doma, volá mi a ještě tentýž den přijede znovu. Balíček mi samozřejmě přinese až ke dveřím bytu. Ani na listovni si nemůžu stěžovat.

Upc pracuje super jen nevím jak to půjde dál když Vodafone.

O2 nee...

Horší je to s některýma doktorama :-)

Jsem už mimo pracovní proces takže skoro všechno vidím růžově hlavně rohlík, košík, dobre jídlo :-)

3 0
možnosti
Foto

Já to taky nevidím tak černě, snad je z toho humor patrný...díky za návštěvu a pěkný komentář :-)

2 0
možnosti
Foto

I22v56a26n 13M74a61r44e80k

25. 10. 2019 7:15

V prvním případě p.Vracovský souhlas. Ve druhém , zřejmě se jedná o případ od případu, třeba u nás pošta a její služby makají na jedničku. R^[>-]

2 0
možnosti
Foto

Vždy je to o lidech, díky :-)

0 0
možnosti
LH

A co sebrat odvahu a odhlásit o2tv?

4 0
možnosti
Foto

Jsem asi sralbotka ;-D Díky za přečtení :)

1 0
možnosti
PK

Ale no tak, relax. Českou poštu využívám jen okrajově a pro levnější zásilky, protože mě nedá info , kdy dorazí a tak většinou balíček skončí za plotem. Jako alternativu používám PPL.DPD,resp Geise a to funguje.

A O2, no protože jsem na soccer již před cca 30 lety rezignoval a sleduji jen americký fotbal,tak jsem byl překvapen,že na Slávii resp. evr. ligu, kterou jsem chtěl výjimečně sledovat má právo jen tato TV. No přežil jsem to. Pěkný denR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem klidný, moc času na televizi nemám, ale pobavilo mě jak se svět hroutí, když se něco takového děje, rovněž přeji fajn den :-)

0 0
možnosti
MB

Na všechno existuje lék a akce budí reakci - tedy řeším ... !

Epochální a nejbáječnější investici páně Zemana - Slávii řeším přes dceru. Mládežníci mají schopnost nají Server přenosu - mimo O2 a tak mi jej @ pošle. Vsadím adresu do PC a hledím na Barcelonu. Podobně i ligové přenosy další ... Tak Kelnera podporuji .

Podobně, bez problémů přebírám všechny zásilky Pošty ! Dožral jsem se a lehám si pod schránku ! Dobré v létě - Pojízdné ležení ze zahrady na kolečcích ! V chladných poměrech jsem si vyrobil opakovaně přilepovanou Ceduli = JSEM DOMA ! Přilepím a lístek není kam vkládat. Dobré se projevilo i předat pošťačce čokoládu ! Svědomitá žena mne pak i hledá po zahradě ! Zase zrada - NIC ! Doba dovolených - Donášku převzala jiná osoba - To ještě nějak musím vychytat ! ... :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a víc než dobré rady :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik