Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P77e87t80r 13B18u86r91i16a29n

11. 10. 2019 14:25

R^ slovy fotbalistů: to srdíčko tam bylo, jen štěstíčko trochu chybělo...;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty žvásty o tom, jak absencí čínského elementu půjdeme ke dnu jsou směšné. Pakliže vyrábíme zboží, které je kvalitní, tak ho Čína koupí bez ohledu na to, co si myslíme o Tchaj wanu. Pakliže stojí za psí štěk, tak ho nevezmou, ani kdybychom se namazali klouzkem k lepšímu průniku.

I Arabové kupují technologii z Izraele a to je úplně jiný level, než my a Čína. No a jestli Slávie bude hrát euroligu či ne....to asi rotaci planety Země moc neovlivní.

Karma.

3 0
možnosti

Pokud tato investice odejde, je možné ,že jí budou následovat další a tak nám třeba zchudne i jedna TV.

2 0
možnosti
Foto

Nj, to by byla tragedie ta TV... jinak vážně, spíš se mi zdá, že jde o to, že pokud má být Slavie tou nejúspěšnější investicí, je to dost smutné, pěkně to píše pan Buček dole...

3 0
možnosti

Miloš je moje oblíbená Jednička! Ve svém věku jsem se již domníval, že je těžko mne překvapit. Jeho sdělen národu, že nejúspěšnější čínská investice je ta - Do Slávie, nemá chybu ! Opakované přelety, návštěvy štábů podnikatelů, konečně vyprodukovaly svůj úspěch ! Jsem umírněný Baníkovec, Slávii mám na háku. Trpím ovšem jinou obavou! Co když přátelé z Číny budou fakt důslední a vypnou národu Barrandov !? ... Co budu dělat ? ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Ještě aby nám místo našeho prezidenta novinky z čínské politické kuchyně začal nosit velvyslanec 8-o;-O;-O Díky ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,79
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik