Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J12i78ř31í 65J91a39n93d57a

8. 10. 2019 16:11

Jeden člověk od nás ze vsi se tam také chystá. Když jsme se ho ptali, jaký bude mít transparent, tak říkal:

"Já nevím. Uvidíme co nám rozdají."

Takže jaké bude tentokrát téma? Demise, Justice?

8 3
možnosti
JH

Proti gustu žádný disputát! Alespoň se bude v televizi na co koukat, ale jak mi často říkávali rodiče - když tihle tví pitomí kamarádi budou skákat z pátého patra, skočíš taky?:-)

11 1
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, pokud mi bude hořet za zadkem ...a dole bude plachta :)

4 0
možnosti
PK

Každá demonstrace potřebuje jistý komfort, tedy určitě teplé občerstvení a co dále? Pak zbývá :-) jen naladit si žaludek i pysky tuplovaným prckem slivowhisky, anebo se impregnovat jinou populární lihovinou...R^

3 1
možnosti
Foto

nějakou placatku sebou určitě mít budu, zima, bacily všude kolem ...;-D

3 0
možnosti
Foto

R^Filipe, vemte si s sebou utopence. Je to lidové, chutné a navíc to bude i stylové;-)

5 0
možnosti
Foto

:-)R^ díky, super nápad... a kdyby náhodou bylo kysele, s utopencem i ta kyselá bude lepší.

1 0
možnosti
Foto

Filipe, ať budete pojídat červený kaviár polévkovou lžící a zapíjet to Moet a Chandon či budete mít ulepené prsty od promaštěného pytlíku, v kterém si přivezete vepřovou kotletu a chleba, vždycky budete podezřelý, že Vám to futro platí Georg Soros. A to Vás nikdo nemusí ani vyfotit, Budete totiž úplně jasnej.

Karma, kolego demonstrante.

11 1
možnosti
Foto

Trošku jsem se bál, že budu podezřelej tak či tak...díky za návštěvu i karmu :)

3 0
možnosti
PS

P88e63t89r 93S18k26á79l26a

8. 10. 2019 14:17

Hlavně nesmíte mlaskat. To by byl pro Aeronet a Sputnik jasný důkaz, že to je za Sorosovy špinavé peníze.

7 0
možnosti
DH

D58a30v70i70d 21H50o94r74á83k

8. 10. 2019 14:15

Já bych se neukvapoval, tenhle podzim je tak smutnej, že nevíme, kdy nás kdo zas opustí a kolik smutku, včetně toho státního bude okolo, že ta plánovaná demonstrace se v tom ztratí a pozbude významu.

1 1
možnosti
Foto

Dobrý den, stát se samosebou může cokoliv, ovšem radši se připravím... (na Letnou)

3 0
možnosti

Řízky žerou buržousti, říká kdosi v dobovém stranicky angažovaném filmu Olověný chléb. Zkuste když tak bramborové placky a zažijete i současnou duševní bídu těch, kteří nás z různých tribun obohacují sliby, jak si ten pomyslný šnycl dopřát spolu s nimi.:-)

2 1
možnosti
Foto

Já mám bramborové placky fakt rád a jako šéfkuchař jsem se vždy snažil vrátit poctivou bramborovou placku i do nich, díky za návštěvu...

2 0
možnosti

Já bych se na listopadovou letnou vyprdnul a situaci bych řešil jediným legitimním způsobem - a sice u volební urny. Tyhle demonstrace jsou jen důkazem toho, že opozice nemá "koule" se smířit s volební porážkou a dostat se k moci a korytům za každou cenu.

I kdybych s tím, co prosazuje "milion chvilek pro(ti) demokracii" souhlasil, osobně bych zůstal doma - nemám rád kolem sebe davy a když se v nich musím nacházet (např. v MHD v dopravní špičce), beru to jen jako nutné zlo.

8 6
možnosti
Foto

Já se snažím i u té urny... ale zcela bez legrace, rád si chvilku pohovím ve své sociální bublině, díky za komentář a návštěvu...

5 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,48
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik