Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano jste. Nevidím souvislosti, ač jste se snažil. Vše vyznělo ve finále ...buď máte tu zvláštní populární nemoc, nebo jste jen svůj, nebo je vám smutno a s.re vás to, co bude po vás...debilně. PA hezký den přeji

0 1
možnosti
Foto

Dobrý den, smutno mi určo není, ale nad tou populární nemocí radši nebudu přemýšlet, protože na první dobrou mě to nedochází.Díky za zastavení a fajn den,,

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Filipe. Moc díky za Odysseu, jako kluk jsem na ni chodil na zábavy do Malé Hraštice u Nového Knína. Těch holek, ty ploužáky... ;-DR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

S nostalgií na ně ještě zajdu dodnes, díky za návštěvu :)

1 0
možnosti

Je od vás hezké že jste o sobě napsal co jste. Jsem docela zvědavá co napíšete o skonu paní Chramostové. Za Gotta netruchlíte tak jsem zvědavá jestli budete aspoň truchli za paní Chramostovou. Kovaná komunistka a to v padesátých letech kdy se zavíralo a věšelo jak na běžícím páse. Rychecký tvrdí že si státní pohřeb zaslouží. Co myslíte, zaslouží - nezaslouží?

1 6
možnosti

Karma. Proč něco dodávat.

4 0
možnosti
Foto

Pan Braun (níže) mne inspiroval k poznámce. Hudba (dobrá) je jen jedna, většina lidí ji vnímá a pro každého přináší něco jiného - podle toho, jak "rezonuje". A podle naší momentální nálady nám sedne určitý žánr, autor či interpret. To je normální.

Sám jsem hrál v různých skupinách a orchestrech a nevzpomenu si, jaký žánr jsem nehrál nikdy. Měl jsem ovšem štěstí v tom, že se nikdy nejednalo o písně "ideové".

Na druhé straně se tu vyskytují diskutéři, co vyznávají jediný ten svůj vyvolený žánr a vše ostatní je pro ně odpad, komančpop, paumění atd. Pouze jejich skupina (např. The Piggers) produkuje tu správnou a jedinou hudbu. Těm říkám "hudební fašisti".

Jeden význačný a oblíbený autor tu onehdy napsal, že Karlovy písně jsou jen vítr slov. Patrně si vzpomněl na slavný hit, kde zaznělo:

"...řekněte mi milý pane, pročpak jste se v mojí - vane Mistrál..." ovšem v podání Štaidlově - v Mistrově přítomnosti. A? Smáli se všichni.

V New Orleans končí každý správný pohřeb svižným dixielandem "Návrat domů". Nemyslíte, že by se to hodilo zahrát i v tomhle případě?

2 0
možnosti

tipycký pozér co se musí zviditelnit - mnozí to mají obdobné jen nemají trapnou potřebu vše vykřičet do světa ....

1 8
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a fajn zbytek víkendu.

0 0
možnosti

Už jenom to, že jste se odhodlal napsat takový článek, vypovídá o tom, že vás toto téma “Karel Gott” nějakým způsobem zasáhlo. Plavat proti proudu je vždy zajímavé, nejspíš od toho něco čekáte, nějakou publicitu.. potlesk?? proč by mě měl Váš názor vlastně zajímat! Co jste tím článkem vlastně chtěl říct.. že je na světě dobro a zlo? Že každý člověk je jiný?? Bravo! Tleskám!

5 8
možnosti
Foto

Díky za návštěvu v diskuzi.Chtěl jsem říct spoustu věcí, ale hlavní jsou dvě, že máme premiéra, který je jak sup a že mi přijde přirozenější truchlit pro tatínka, než zpěváka.Fajn neděli a snad jsem Vás moc nerozčílil.

13 1
možnosti

Hezky napsané, pro mě odešel člověk, který se dožil na rozdíl třeba mých rodičů krásného věku, slzy v očích jsem měla když umřela Bára Rektorová i když jsem o ní nic nevěděla, ale nějak vidím rozdíl odejít v 38 a v 80..

7 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i vzpomínku na Báru, neskutečně inspirativní žena...

2 0
možnosti

Nějak jsem nepochopil článek.

Čekal jsem nějaký důvod, ale ono nic.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, tak i v reálu jsem slyšel....Filipe , jak se můžete dneska smát, na netu čtu všude jak truchlí všichni a já nic...Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik