Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zprávu o smrti Karla Gotta jsem přijala se slzami a téměř tak, jakoby mně umřel někdo z rodiny. My posluchači jsme totiž byli jeho velkou rodinou. A ta velká rodina a zpěv pro ni byl u K. Gotta na prvním místě, vše ostatní bylo druhořadé. Nevím ale, proč byste měl být zrůda, když do té rodiny nepatříte. Proč to píšete? Stoprocentně dokážu pochopit, že někdo jeho zpěv nevyhledával a jeho úmrtí vzal chladněji než třeba já, ale trošku mě mrzí, že jste hledal chlup na panu premiérovi přes Karla Gotta.

4 0
možnosti
JK

Ten chlup tam dal pan Babiš.

5 1
možnosti
LH

Jenom nechápu tu potřebu sdělovat národu já netruchlim já truchlim....... A ještě do to mozaz Babiše a politiku.....

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den Libore, předně Vám děkuji za návštěvu a zadně musím říct, že jsem měl prostě puzení...

1 0
možnosti
RK

Zdravím pana kolegu netruchlícího. Jak pravil jeden velikán - rád bych věděl, kde byli ti lidé, kteří nyní pláčí nad mou rakví, když jsem žil... A děkuji za plzeňskou Odysseu, vždyť na jejím koncertě v pražské Dvojce jsem poprvé políbil dívku ;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím... no, byla tu spousta kapel kroužící po zábavách a čajích, Odyssea, byla výjjimečně zvonivá a melodická, to k dívkám přímo nabádalo :)

0 0
možnosti
MB

Přílišně rozumné a co hůře - Poctivý názor. Dokonce neuráží, katastrofa ! To se nemůže vůbec líbit. Když se truchlí - tak se truchlí. Ještě by jste tam mohl připsat další blbost - Třeba, že by obdivovatelé udělali nejlépe, kdyby šli a koupili si CD! Movitější i obraz! Tak by došlo k podpoře toho cenného - Odkazu + osiřelé rodiny, která přišla o tátu. A ve Vládě už vůbec nemáte co dělat! Cení se ti, kteří vytvoří Rekord! Pouhých 20 minut od zveřejnění úmrtí vyhlásí tiskovku a mimořádné zasedání. Tam sdělí jakékoliv Idiocismy = Schváleno. Vy jste ta "Zrůda z Plzně", která by si zřejmě předem zjistila základní parametry proveditelnosti záměru. Hnus ! Skutečně, s Vámi - Se to lépe, organizovat vůbec nedá ... :-)

8 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu....

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek. Něco Vás pudí sdělit všem, že jakýsi pan Vracovský pro Mistra netruchlí.

4 4
možnosti
Foto

Zajímavý komentář, pan Macek asi blog nečetl :-)

9 0
možnosti
BG

Vzdyt Vas nikdo truchlit nenuti. :-)

4 0
možnosti
Foto

Ale leckdo tvrdí, že truchlím taky ..:-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělý blog, Filipe! R^R^R^

Už jsem to někde psal, že Karel Gott není ani Bůh ani ďábel (to samé platí třeba pro Jaromíra Nohavicu) a Gréta není ani světice ani blbka. Není správné kohokoliv vynášet do nebes anebo naopak zatracovat, všichni jsou jen lidé. Zdravý rozum a odstup to chce, nic jiného. Nicméně fakt, že "celý národ" takhle šílí, cosi naznačuje. V negativním smyslu asi to, že nám chybí pevný orientační bod, podle nějž je možné rozlišovat, mít uspořádanou hierarchii hodnost, atd. A v pozitivním smyslu, že hledáme "něco" (popřípadě "někoho"), co by nás sjednotilo.

13 0
možnosti
MK

No to jsem zvědavá, jak tohle Vaše přiznání přijme Vaše kamarádka blogerka K.K. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, myslím, že není povinnost mít stejný názor ani u lidí, kteří mají své sympatie...

2 0
možnosti
PK

R^ Dík! Souhlas! Zemřel vynikající člověk! Má moji úctu a bude ji mít i nadále! :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 646
  • Celková karma 25,26
  • Průměrná čtenost 2140x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik