Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

myslete si co chcete, ale on zpívat uměl. Šlo to z velké části mimo mě. Je to štrejchnuté italským operním stylem, který šel kolem vyškolení jeho hlasu. Teprve v poslední době, když se evidentně loučil jsem ho vzal na milost

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, to uměl a nikdy by mě nenapadlo to zpochybnit...

1 0
možnosti
KT

Karma, není co dodat.:-)

9 0
možnosti
Foto

Nezbývá, než poděkovat.

0 0
možnosti
JV

J17a80n 45V78i36n89t14r

5. 10. 2019 22:45

Po pravdě řečeno, pro lidi, kteří s ním nepřicházeli osobně do styku, vlastně vůbec neodešel. Zůstalo po něm tolik nahrávek a videozáznamů, že si ho může každý "oživit" kdy si vzpomene. I kdyby se vytratil z rozhlasu a televize, je tady internet.

Jinak opravdu není důvod k truchlení. Osud mu byl výjimečně příznivě nakloněný. Asi proto, že si to zasloužil. Jeho neobyčejně dlouhá umělecká kariéra nebyla nikdy přerušena nějakým zklamáním a ani se mu nestalo to, co potká řadu lidí z jeho profese, že pro publikum "umřou" mnohem dřív, než skutečně odejdou ze světa a zbytek života se tím trápí. Ve skutečnosti nezáleží na tom, kdy člověk umře, ale na tom, jaký život prožil.

7 0
možnosti
Foto

Díky za výstižná slova i návštěvu.

0 0
možnosti

Mě akorát překvapilo, že Karel Gott odešel tak brzy (čekal jsem, že tu ještě pár měsíců pobude) - ale žádnou další emoci, jako smutek, lítost apod., jsem necítil. Beru ho jen jako cizího člověka, který akorát byl víc vidět v televizi :)

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, mě je upřímně líto holčiček, jsou malé.A líto mi je odchodu člověka, ale jak říkám, prožil jistě naplněný život.Díky.

0 0
možnosti
JK

J36o50s48e68f 13K28l45a50t

5. 10. 2019 21:55

Tak pár ran z děla a pár gripenů by nebylo špatně, když už se bude dělat ten tichý novoroční ohňostroj, aby se neplašili pejskové. A tuším, že sám mistr před lety zpíval “dám dělovou ránu”

0 0
možnosti
Foto

No já nejsem přesvědčen :-) Fajn neděli...

2 0
možnosti
Foto

Pane Vracovský,musím vám upřímně a otevřeně říci, že lépe to zřejmě napsat nešlo R^R^R^V

13 4
možnosti
Foto

Díky za palce i srdce :)

1 0
možnosti
DK

No a co?

Sdělovat, že za Karla Gotta netruchlíte je jen druhá strana mince s těmi, kdo si na tom honí pozitivní body.

Normální stav je, že 99,9% populace si to řeší sama v sobě a nemá potřebu sdělovat veřejně, jak to s Gottem měli.

4 0
možnosti
TV

těch zbylejch 10000 to holt potřebu sdělovat má...

2 0
možnosti
JH

J87o59s82e64f 93H36á66j96e28k

5. 10. 2019 19:55

A proč někdo považuje za tak “strašně důležité” sdělit “světu”, že zrovna a právě on pro někoho netruchlí? Cítí se lépe, že nám tuto “světobornou a úžasnou” informaci sdělil? A proč by truchlení nebo netruchlení měla být “zrůdnost”, není snad každého osobni věc, proč a pro co truchlí nebo netruchlí?

5 1
možnosti
Foto

Dobrý den, domnívám se, že pokud si blog přečtete celý, budete si umět odpovědět, díky za návštěvu a fajn večer.

4 0
možnosti
ZB

Na velikosti K. Gotta se nezmění nic ani když někdo jej zrovna nemusel.

5 1
možnosti
Foto

Dobrý den, to rozhodně ne.Stejně jako na malosti těch, kteří se na jeho skonu slétli přiživit.

7 3
možnosti
MK

Přesně jste to vystihl. Písně Karla Gotta jsem nikdy cíleně neposlouchal. Není to zkrátka můj šálek čaje. I když třeba C'est la vie se mi líbí hodně. Ale když zemřel, tak jsem především soucítil s jeho rodinou. Odešel sice geniální zpěvák, ale hlavně otec a manžel. Proto mi předhánení se v poctách a v tom, co bychom mohli po panu Gottovi pojmenovat, přijde trochu ukvapené. Jako by to nemohlo pár dnů počkat. Jinak s pohřbem se státními poctami souhlasím. Stejně tak by si odpůrci mohli nějaký čas odpustit hanění pana Gotta. Už jenom kvůli té rodině nebo zkrátka ze slušnosti. No asi jsem hodně naivní. :)

6 1
možnosti
Foto

Dobrý den, ano, pohřeb se státními poctami je dle mě rozumné řešení vzhledem k tomu kolika lidí se jeho odchod dotkl...díky za přečtení.

2 0
možnosti
  • Počet článků 646
  • Celková karma 25,25
  • Průměrná čtenost 2140x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik