Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji Vám, Filipe, potěšil jste mě! R^;-D

1 0
možnosti
ZD

Pobavilo... zvláště v dnes tak napjatém očekávání zítřka. Navíc ta nejistota jestli jsem zítřkoskeptik nebo zítřkohujer? Neusnu! Vy, po Vašem přiznání co jste zač asi také ne! To máte za to !

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu... a já svou diagnózu musím trochu opravit.Eurohujerskýmasožravýklimodepkařský skeptik ;-D

0 0
možnosti
JZ

Ještě vám tam chybí 7. kategorie: Letadlo. S popisem: "No a to jsem já".

2 0
možnosti
Foto

Kdepak, já jsem Eurohujerskýmasožravýklimodepkař. Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
FN

Já nevím, je to jakési domotané. Jsem masožrout, ale že bych měl depku z toho, že nemám stejk v ledničce? To ne. A argentinský jsem asi v životě neměl. Né že bych si nemohl dovolit flák masa za devět stovek, ale proč? Stejně tak Euroskeptik, proč by měl toužit po odchodu z EU? Co třeba prostý nesouhlas se současným stavem a snaha o vytvoření jiné formy společnosti??

Jde o typický černobílý pohled. Jenže svět není černobílý, má tisíce šedých odstínů.

3 2
možnosti
Foto

To máte pravdu, a některé z těch pohledů mohou mít nádech humoru.

1 0
možnosti
Foto

Horory jsou stále oblíbeným žánrem, že by to byla průprava na život? ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

R^Karma od masožrouta:-P;-D

3 0
možnosti
JB

J46i45r39i 67B49o64r

1. 9. 2019 10:05

Na Chodsku bývalo takové přísloví." Kdo se bojí se** v síni" To obsahuje všechno.

Podotýkám že to vzniklo když ještě byly záchody na dvoře mimo dům.

5 0
možnosti
Foto

Jejda, já ho znám z mariáše :) Díky.

2 0
možnosti
PS

P10e46t15r 18S42k71á69l78a

1. 9. 2019 9:52

No nakonec, ať se bojej. Horší je, že tu jedinou pravdu (tu jejich samozřejmě) vnucují ostatním.

4 0
možnosti
Foto

Nesmíme se tomu poddat :) Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
MB

Osvědčilo se mi v životě - Mít nějaký program, cíle. Ani tak nejde o to, abych změnil svět. Stačí cíle přízemní - sebe, rodinu - Klasika, makat, myslet, tvořit. Člověk objeví mnohé - např. že - Problémy jsou vítané, když se řeší, tak se vyřeší. V podstatě pak pojmově ani neexistují - zmizí. Pravda zase se objeví další, člověk se takto posunuje.

Poznal jsem spoustu lidí - Jejichž program je = Nemít program. Další, aby vyřešili sami sebe, se nabídnou, jako pomahači těm druhým. Když už nemají co nabídnout, je dobré nabídnout i strach. Něco namalovat a sdělit - Tohoto se obávej ! Mne se drž, já tě před tímto ochráním ! Dobrý bonmot - "Strach, je nepoznaná skutečnost" ! Já osobně se sice usmívám, nicméně pravím, že - Z těch bezprogramových a malířů strachu - Určitou obavu i mám ! Přesto existuje Strach, kterého mám rád. Jmenuje se Jiří - režisér , Anděl páně ... Tento Strach je dobrej ... :-)

7 0
možnosti
Foto

Tohle je moc pěknej komentář, díky... i za pana Stracha, on má svět ještě v pořádku :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 25,84
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik