Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Vnímám, že k sobě máme blízko. Proto také odbírám Vaše blogy. Převážně se shodujeme. Asi jsem starší. Dnes nechápu poznámku o agentce 007. A doufám jen, že není zlověstná!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, to mě těší a ano, máme podobné nazírání na věci ač je mezi námi věkový rozdíl... novou agentkou 007 bude žena s africkými kořeny, dle mě je to jen další zbytečně pozitivně diskriminační a dost násilný prvek, který k respektu k druhým nikoho nepřivede, spíš naopak... Fajn den přeji :-)

0 0
možnosti

Křesťanství věří v člověka hříšného, nedokonalého a chybujícího. Humanistické ,,Člověk, to zní hrdě" s velkým Č jde proti tomu.

0 1
možnosti
Foto

Jde o to jak k němu přistupujete, dnes mnoho lidí má evangelia za čistou radostnou zprávu a barokní pojetí katolictví opustila...

1 0
možnosti

Dneska to byl gulášek pěkně chutnající R^;-D

1 1
možnosti
Foto

Tak, prý umím výbornej :-), díky za návštěvu..

0 0
možnosti

Agent(ka) 007 se buď komerčně prosadí, nebo propadne a podle toho se bude odvíjet další. Třeba ryze černošský film "Černý panter" se prosadil a měl i výborné kritiky. Ale je fakt, že mi tohle obsazení moc velkej smysl nedává, přeci jenom je to kultovní záležitost.

Část se syrskými uprchlíky jsem zcela nepochopil, plošný odpor tady byl vždy ( stačí si vzpomenout na rozlišný pohled přijímání uprchlíků v zemích bývalého východního bloku a západních zemích ), ten nebyl zaset neochotou rozlišovat mezi uprchlíky a bojovníky islamského státu.

0 1
možnosti
Foto

Dobrý den, celkově v Evropě (a dle mě i u nás) ten odpor ještě narostl ve chvíli neřízené migrace... díky za návštěvu.

1 0
možnosti

"Věřím tomu, že své bližní máme milovat i s tím, že to přinese nepohodlí nám ostatním."

Pokud to přinese nepohodlí jen vám osobně, tak je to vaše věc, ale co když to poškodí jiného bližního? Klidně si nastavujte druhou tvář, obdarovávejte zloděje a nechte se třeba ukřižovat, ale pokud vidíte, že fackují, okrádají a křižují někoho jiného, nebylo by morální mu raději pomoci, než jen netečně přihlížet nebo dokonce zločinci pomáhat a na oběť plivat za to, že má tu drzost se bránit?

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za komentář.

0 0
možnosti

Konečně jakž takž začínáte vidět realitu, ale já vám netleskám.

Objevujete Ameriku příliš pozdě. Jiní lidé tohle psali dlouhé měsíce a někdy i roky před vámi. Já například (a se mnou hodně dalších pravidelných účastníků těchto diskusí) jsem schytával i urážky do bolševiků a rusofilů, protože v očích některých lidí byl každý, kdo měl výhrady k EU, ihned označen za starou strukturu a milovníka starých předlistopadových pořádků. Takže ano, začínáte vidět realitu: Lépe pozdě, než nikdy.

Avšak i když opravdu lépe pozdě než nikdy, tak tomu těžko mohou aplaudovat ti, kteří tohle psali již dávno před vámi.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jelikož Váš příspěvek je stejný jako u posledního blogu s touto tématikou, dám sem i stejnou odpověď, díky za návštěvu.

Dobrý den, můj názor na migraci zůstává pořád stejný celá léta a v pravdě netuším co má společného s demonstracemi na Letné. Postřílet, nebo potopit lodě s miliony lidmi není řešením, stejně jako není řešením se tu oplotit a tvářit se, že svět bude pořád stejný.Nebude a nikdy v historii nebyl. Stejně ovšem nebylo nikdy řešením vůbec neřešit co se při hurá přijímání uprchlíků děje. Tragedií Evropy není EU, ale politici typu Nikolas Sarkozy.A to je rovněž můj letitý názor. Díky za návštěvu a komentář, tleskat si věru navzájem nemusíme.

3 2
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik