Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak co se plánu a inspirace týká, tak zjišťuju, že jsem zřejmě hermafrodit, protože já musím mít k vaření obé:-) A víte, co ale já potřebuju v kuchyni při vaření úplně nejvíc? Aby byla v ten čas žena někde hodně daleko, nejméně na druhém konci bytu a nemotala se mi tam, a hlavně, aby mi do toho nekecala...:-)

1 0
možnosti
Foto

Pan Vodvářka níže má krásné pojmenování Ženomuž ;-D , díky za komentář.:-)

1 0
možnosti
Foto

P15e94t87r 18O17m24e58l18k71a

15. 7. 2019 10:37

Opravdové vaření je umělecká činnost zcela srovnatelná s malováním obrazu, vytesáním plastiky nebo navržením architektonického skvostu a nemění na tom nic ani fakt, že se to dílo nakonec sežere. Poměr počtu mužů a žen v uměleckých činnostech je nesrovnatelný a o něčem to vypovídá. Chlapi jsou v tom prostě lepší. A vaření to jen potvrzuje:-)

2 0
možnosti

No jó....porád!:-))))

1 0
možnosti
DP

Podle vaší teorie jsem typickej chlap. ;-);-D

1 0
možnosti
ŠM

kdyby žena plánovitě nenakoupila, nemáte intuitivně z čeho vařit....a pokud Vám stačí jeden kastrol a jedna vařečka, proč je ta kuchyň i se sporákem zadělaná,jako kdyby se tam tejden neuklízelo? Je plněj dřez a kolem koše slupky?

1 0
možnosti
DP

Protože nemáte myčku! ;-)

1 0
možnosti
VM

Mám jeden dotaz. Jestliže muži k uvaření stačí jeden kastrol a jedna měchačka, jak je možné, že po něm v kuchyni vždycky zbude dřez, resp. kuchyňská linka a vůbec všechny odkládací plochy, plné špinavého nádobí? (Čest vzácným výjimkám.) Je to něco mezi nebem a zemí? Způsobuje to nějaká odchylka od teorie relativity?

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, dle výzkumu ČSÚ máte smůlu na atypické muže ;-D, díky za nahlédnutí:-)

2 0
možnosti
Foto

J20a21n93a 27M11a97j67o68v46á

14. 7. 2019 15:57

No jo, u vaření jsem spíš chlap...

2 0
možnosti
Foto

Jano i Vás vítám mezi kluky ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak já se hlásím k těm, kteří by jídlo pripalili kvůli finále fotbalu.. Kdepak José Armando;-D

2 0
možnosti
KS

Tak to u nás nehrozí. V lednici je jogurt, hořčice a spousta studeného vzduchu.

1 0
možnosti
LH

Špagety s kečupem a ajdámkem a manža si bude čvachtat;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D chudák manža, případně mimísek ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jsem takový ženomuž, Plánuji ale při samotné akci se řídím inspirací - nejčastěji podlitou vínem. Karma, Filipe. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky :-) Ženomuž je vlastně ideální bytost ;-D (alespoň co se vaření týče)

0 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik