Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84i65c86h48a42l 61S21v82o14b45o76d62a 5388358926471

Problém je, že všechny zákony ( i články ústavy) jsou konstruovány pouze napůl. Chybí pojistky.

Například jestli jde prezident přímou volbou jmenovat, proč ho nejde přímou volbou (referendem) odvolat?

Proč referendum není ani u členů vlády a premiéra? Už nejsou v pozici poslanců, kteří zastupují jeden kraj.

A přitom odvolání neparalizuje zastupitelskou demokracii, který zaměstnavatel se může chlubit tím, že má za zaměstnance okamžitou náhradu? Poslanci mají náhradníka v případě zániku mandátu vždy.

Je to jen o změně ústavy a přizpůsobení současným politikům.

0/−1
9.7.2019 8:49

J15o22s69e63f 11S31l16a84v67í35č98e24k 4263866826103

Souhlasím. Podle mého názoru je naprosto nesmyslný volební zákon, který umožňuje vznik jakýchsi uskupení, které nemají žádný program, žádnou vizi a jejich výsledkem je vznik nesourodých koalic v parlamentu i obcích. Ve volbách se nevolí konkrétní osoba, ale cosi, co je neodvolatelnou loutkou.

+1/−1
9.7.2019 12:00

P35e66t62r 64K20l77e54i21n84w74ä69c28h63t71e55r 5863161362

A já vám rád dám karmu, ač mě v jiných Vašich příspěvcích nadzviháváte ze židle. :-)

Ale jen trošku a pohyb navíc moc potřebuji.

Velkou pravdu jste však napsal v tom, že demoblok prostě a jednoduše nemá koho nabídnout. Pan Fiala asi bude celkem fair chlap. Jenže co s tím naděláte, když se vedle něj postaví Udženija, Saša Vondra, Němcová a Benda? Hned má člověk který není kovaným voličem žádné strany podivné mrazení v zádech.

Teda alespoň u mě to platí naprosto přesně.

+1/−1
9.7.2019 7:52

B30o63h41u60m48í62r 58Š11i79m17e61k 3951650274624

Vnímám to, jako povrchní, nepřesný pohled!

0/0
9.7.2019 21:29

D76a37n 71R72o37z37s36í66v58a78l 3350612860304

Vnímejte si co chcete, to je Váš problém který fakt ale nikoho nezajímá.

0/−1
10.7.2019 7:42

D94a78n 22R18o88z65s28í67v73a27l 3980152180964

Tak ty čtyři co jste vyjmenoval, to je fakt přímo eskadra. Jeden lepší než druhý.

0/−1
10.7.2019 7:43

Z46d59e88n18ě52k 65K86l44o82b24o77u98č92n96í81k 2819220116701

Pan Fiala se pochlapil. Jeho nápad, hrábnout do ústavy, je ze stejného ranku, jako ten od Pirátů, STANu a myslím, že i Topky - snížit věk oprávněných voličů na 16 let. Z náměstích také zaznělo, venkovské důchodce k urnám nepouštět. Nedivil bych se, že tenhle, nezanedbatelný elektorát, ktereý chtějí šoupnout na vedleší kolej, to "demokratům" ve volbách pořádně spočítá.

+7/−1
8.7.2019 22:25

B84o38h48u87m75í60r 43Š18i62m53e72k 3311280394294

Nechápu, jak někdo může dát plus! Vždyť to nemá s pravdou nic společného?!? :-)

0/0
9.7.2019 21:38

M98i89l27a19n 31K43e60s94l 2976396893728

Chytří podnikají,blbí vládnout.Chytří nemohou podnikat,byli by ve střetu zájmů.

+3/−1
8.7.2019 21:46
Foto

J31a85r91o14s96l43a37v 22H18a20l10u41z90a 2316774809398

Pan Fiala to při volbě hodil Zemanovi a teď si to vyčítá. Sice mu možná nehodil lístek, ale ODS s ním v čele se na prezidentské volby doslova vyskákala (a je to tam:-P). Pan Fiala zapomněl na složení parlamentu - jak by asi dopadla volba dnes, před měsícem nebo před rokem?

+2/−1
8.7.2019 21:31

I50v56a79n 63M76a82r91e94k 6914498462

Ten ctihodný, důstojný pán se prezentuje samými převratnými návrhy.

Nedávno to byla "tolerance" 0.5 promile lihu v krvi, nyní se zase zviditelnil dalším světoborným návrhem.

No , snad mu to někdy v dohledné době vyjde ? 8-o

+4/−1
8.7.2019 20:35

M33i42c50h58a85l 86S22v32o70b49o74d86a 5898268206881

Z výsledků prezidentských voleb je zřejmé, že nulová tolerance alkoholu v krvi by měla platit i pro voliče, nejen řidiče.

+1/0
9.7.2019 8:43

V88o84k27o10u64n 78V65l56a82d20i19m53i12r 8982188159938

A hlavne ty volene.;-D

0/0
9.7.2019 22:04
Foto

J90i88ř75í 68J51i55r13o18u55d20e88k 8746689884474

R^;-) I fíkový list může plnit účel. I coby ,,kryt". A na to se školometský prófa obzvláště hodí coby politolog. Včetně jeho razantního ,,zatímco MY", střídaného s pofńukáváním, že jim ,,kdosi" ukradl jejich politic. program;-D

+6/0
8.7.2019 19:49

D65a93n 13R20o73z48s80í53v75a93l 3740742770684

Komentovat toho komedianta v čele této partaje snad ani nemá smysl takže karma. R^

+8/−2
8.7.2019 19:02

F29i70l40i68p 92V98r37a44c29o46v38s23k90ý 8190687761800

Díky moc všem za diskuzi, kdo mě zná, ví, že jsem veliký tenisový fanda, snad mě dnes omluvíte ;-D

+3/0
8.7.2019 18:46

D30a70n 86R18o95z97s41í54v19a44l 3100742750794

Já taky, ovšem nesleduji jen grandslamy ale i "běžné" turnaje během roku. Dnes bohužel Petra začala hrát až za stavu 1:5 v posledním setu a to už bylo příliš pozdě.

+1/−1
8.7.2019 19:04

F35i49l35i48p 57V16r74a89c20o31v73s65k80ý 8600577711840

Já pokud je čas nejsem línej ani na challenger tour či itf... letos jsem nestíhal Stromovku, ale chystám se na podzim do Lince..., ten game kdy vzala Johaně servis ve třetím to bylo velký, ale bohužel pak už šance nebyla.

0/0
8.7.2019 19:08

D98a22n 60R54o16z80s21í74v42a37l 3470892910444

Bohužel takové porážky jsou ty nejhorší. Člověk ví že na to má, ale že to co umí nedokázala prodat.

+2/0
8.7.2019 19:20

F54i69l57i87p 50V82r29a28c74o48v39s60k65ý 8430397261800

Tak, je to sport... dneska vrchol dvě Karolíny, to mě odstřelilo :)

0/0
8.7.2019 19:21

D96a46n 59R11o61z25s35í28v68a24l 3730252770374

Krásný mač. Tedy snad až na ten nesmysl v pravidlech třetího setu, má se hrát tiebreak a ne podobné zbytečné natahování.

+1/0
8.7.2019 19:31
Foto

R10u27d86o29l95f 33J71e16l88í64n79e47k 8223259549246

Stejně jako trpajzlíci ze Tří veteránů zastávali názor, že je třeba lidem dávat další šance, i já jsem přesvědčený, že je třeba přímou volbu zachovat, aby se lidé konečně naučili přijmout odpovědnost za svá rozhodnutí. I ve Švýcarsku se musel systém referend dostat lidem do krve.

Pokud bych se rozhodl něco změnit na současném politickém systému, pak bych byl pro zrušení senátu. Senát byl vždy prezentován jako pojistka demokracie a za situace, kdy se neustále mluví o porušování Ústavy a ohrožení demokracie ze stran prezidenta i premiéra, se Senát ukázal jako bezzubý, zbytečný a drahý. Sice urputná, leč zcela impotentní snaha senátora Lásky o podání žaloby na prezidenta mě v tom pouze utvrzuje.

+3/−2
8.7.2019 18:00

B44o25h56u49m52í42r 42Š91i54m32e68k 3811680554134

Není moudré přirovnávat Česko ke Švýcarsku pro naprosto odlišné dějiny! Než naši občané se svojí odpovědností vyrovnají Švýcarům, musí nejdříve docenit kladný vztah k Pravdě a úctě k druhému člověku!

Zrušit senát je komunistické heslo, které nebere v úvahu, jak již nám byl senát vhodný k obraně demokracie a naší svobody v době Opoziční smlouvy a po ní.

Miloš Zeman porušuje Ústavu, ale není síly ani v senátu, přivést ho k odpovědnosti. Z Ústavy je prezident neodpovědný člověk. Když se tak chce chovat, ze zákona jej k nápravě nepřivedeme. A pane senátora Lásku bych nehodnotil předem.

:-)

+2/−1
8.7.2019 20:24
Foto

R96u20d39o43l77f 23J43e92l18í89n57e94k 8303239129196

Pokud byste četl pozorně, tak byste věděl, že nepřirovnávám Česko ke Švýcarsku, ale pouze konstatuji, že i ve Švýcarsku se s referendy muselo začít.

Pokud není Senát schopen postavit se proti porušování Ústavy a ohrožování demokracie a vezmu li v úvahu, že v přijímání zákonů jí může PS vždy přehlasovat, pak skutečně nevidím důvod k jeho existenci. A pokud byste šmahem odsoudil vše co navrhují komunisti, pak by nebylo možné ani zvednout důchody.

+2/−1
8.7.2019 20:43

B72o53h45u39m98í30r 86Š56i84m53e37k 3501100124344

Mrzí mne, že prohloubení Vaší myšlenky vnímáte jako nepozornost!

Senát se také musí řídit českými zákony! Až budou lepší, bude senát účinnější!

Důchody se zdvihají i bez komunistů! Vaše důvěra v komunisty je naivní!

+3/0
8.7.2019 20:51
Foto

R29u18d75o50l11f 85J21e46l64í10n32e48k 8593949479226

To vás vůbec mrzet nemusí, jen jste tu myšlenku nepochopil, a proto vaše ,,prohloubení" zcela změnilo původní směr.

Senát by měl fungovat tak, jaké je jeho určení. Nechat ho při životě jen proto, že se snad jednou změní zákony k lepšímu? To je dětinské.

S těmi důchody jste opět zcela mimo mísu. Nenapsal jsem, že se důchody zvedají díky komunistům, ale to, že není možné zavrhnout vše, pro co komunisté zvednou ruku.

+1/−1
8.7.2019 21:04

J77a51r22o95s37l32a26v 14L75i33m81a 1585347851

Zruste Senat pane Jelinku a posledni (slaba) ochrana pred Snemovnimi idiotinami bude odstranena.

Kdyz neznate nutnost kontroly rozhodnuti zvolenych a dosazenych cinitelu, nevite co ten Senat ma delat. Uboha vychova obcanu v hodinach obcanske nauky.

Priklad dneska. Prezident podle Ustavy, dosazuje a odvolava ministry. Idiotsky clanek v Ustave z dob, kdy tato Ustava byla v cinnosti za Rakouska. Cisarova prava se nahodila na ramena prezidenta.

Zde je otazka. Proc tento akt neni soucasti prace Senatu (ustanovani dosazenych cinitelu) stejne, jako dosazovani navrzenych soudcu do Ustavniho soudu. Tento akt je v vzdy soucasti dobrych demokratickych Ustav.

+3/−2
8.7.2019 20:34
Foto

R92u92d15o65l37f 85J53e72l11í33n60e17k 8803399759816

Vy mě trochu přeceňujete, já opravdu nemám možnost zrušit senát. Vzhledem k mému věku vás mohu ujistit, že když jsem měl ve škole občanskou nauku, žádný Senát neexistoval. Ale na rozdíl od vás vím, co Senát ve skutečnosti dělat může. Tím, že je Ústava jaká je a vámi uvedené kompetence nejsou v kompetenci Senátu, je jen dalším potvrzením jeho zbytečnosti.

+1/−1
8.7.2019 20:55

J37a61r47o41s58l97a86v 16L95i95m91a 1715737771

Pane Jelinku, dekuji za tak rychlou odpoved. Citim vasi schopnost porozumet urcite dulezitosti vsech organu v rizeni republiky. Jen jeden neznate a ten je tim zakladem mit i Senat. Vsak okamzite musim podotknout na jinou podobu teto instituce.

Nase politicka organizace statu NEZNA vnitrni kontrolu. Tato kontrola je odvozena z nutnosti kazde rozhodnuti zvoleneho ci dosazeneho cinitele overit jinym cinitelem ve stejne sile jejich postavni. (ministr ministrovi atd) Tato kontrola se vztahuje i na utvary vedeni statu. (Senat versus Snemovna).

To bylo jen ve zkratce. Cely system teto kontroly se nazyva "kontrola a balanc" (Ang. Checks and Balances) je dulezitou soucasti Ustavy v zemi, kde travim podzim sveho zivota. Pro zajimavost. Tento system byl navrzen francouzem roku 1748 a vsunut i se jmenem tohoto francouze do Ustavy teto zeme v roce 1787.

Neznalost tohoto systemu pisately nasi Ustavy, nas stala mnozstvi miliard korun na kradezich politiku a jejich kmotru za tech 26 CR. Kauze "Parkanova"."Vondra" a mnoho dalsich je jen mala cast tech kradezi. Ty budou pokracovat do te doby, nez pohodlnost cechu jiz nebude snaset platby tem novym zlodejum.

Jinak pane Jelinku, pripravte si penezenku!!!!

0/0
8.7.2019 21:37
Foto

R13u62d22o77l16f 39J42e92l66í60n67e15k 8503889449306

Peněženku má otevřený každý, on Senát stál daňové poplatníky už miliardy. Obdivuji vaše nadšení pro funkční Senát, i když vy sám víte, že tomu tak v ČR není. U nás je horní komora parlamentu jen trafika, tj odkladiště pro vysloužilé, popř neúspěšné politiky. Tady žádná změna nehrozí.

0/−1
9.7.2019 8:01

J51a85r37o93s95l29a21v 91L36i93m15a 1985697401

Nebudu vas dal presvedcovat o cele sestave spravne demokraticke organizaci vedeni statu, pane Jelinku. Snad jen pripominka. Tento pohled neni muj vymysl. Predkladam system, ktery pracuje a jen sve pochopeni tohoto systemu jsem vam predlozil.

Vase odhodlanost zruseni horni komory v CR podle vasi predstavy, je zarazejici. Ukazuje jen na nezajem v pochopeni, co by mohl tento clanek vedeni statu udelat pro obcany. Vase odpoved (zadna) na moji ukazku to jenom podtrhuje.

Jedina omluva pro vas, je armada obcanu presne takovych jako vy. Kritizujici vsechno co je spatne a take primo deklasuji to, co je navrzeno na zlepseni.

Jsem technolog (v duchodu), ktery musel denne hledat zlepseni celeho systemu kde pracoval. Ustrnuti v teto praci mohlo byt velmi spatne jak pro podnik a take pro mne osobne.

I zde je predloha reseni podle meho pohledu a zkusenosti (36 let). U vas jen smireni s dnesnim stavem. Proto opakuji. Tu penezenku mejte pripravenu a nabadejte i ty vase zname. U mne zustane jen usmev a penize v kapse.

+1/0
9.7.2019 17:06
Foto

R92u81d97o32l29f 97J94e12l32í46n48e44k 8943859729526

A jaké indicie vás vedou k přesvědčení, že by se mělo postavení a vliv senátu změnit tak, aby mohl vykonávat činnost dle vašich představ?

0/0
9.7.2019 18:41

J57a97r71o75s54l15a43v 79L81i83m51a 1295507221

Vase otazka je velice zajimava, pane Jelinku. Moje predstava je zmena celeho systemu vedeni statu a nahrazeni rakouske Ustavy z konstitucni monarchie (s malou zmenou prezidenstvi za rakouskeho mocnare)

Preferuji "prezidensky system" ze silnou vnitrni kontrolou, kterou jsem naznacil v minulem prispevku. Sila Senatu je definovana jako rovnoceny organ ke Snemovne, ale s delsim obdobim vymeny clenu. Senatni sila je v kontrole Snemovny. Vracene zakony vznikle ve Snemovne, potrebuji 2/3 prehlasovani Snemovny (jeden silny argument). Dale Senat projednava a schvaluje vsechna navrzena jmena pro dosazeni ministru, soudcu, velvyslancu a vladnich cinitelu do funkci spravy statu a do funkci v podnicich se statni ucasti. Senat ma posledni slovo v rozpoctu na dalsi obdobi podane prezidentem a jiz schvalene Snemovnou. Jako posledni sila pri odvolani vladnich cinitelu (zvolenych) vcetne prezidenta. Dalsi prava a povinosti Senatu je naznaceno v mem nastinu. (posledni odstavec tohoto prispevku)

Muj pristup k obhajovani Senatu a take prezidenskeho systemu, je porovnani techto dvou systemu v praxi. Od PATU Topolanka a Paroubka se zajimam o kvalitu obou systemu. Ziji 36 let pod prezidenskym systemem. Z tech 26 let CR, jsem 16 let, vzdy 5 letnich mesicu, prozil na svem letnim domku primo v CR. (v rodnem meste) Jsem obcanem CR a take jsem volil.

Protoze hovorim anglicky, prelozil jsem Ustavu te zeme, kde travim podzim sveho zivota. Mam dostatek casu se informovat o historii obou Ustav. Znam detaily obou ustav a take i jinych (je-li dostupny anglicky preklad).

Pro lepsi porozumeni a pro vase studium, vyhledelte si stranku pod znackou: -jerry.limafamily.net- (prosim nic pred jerrym a nic po net). Zde je muj nastin systemu pro CR. Je bez doplnovacich zakonu. (nejsem pravnik). Vase negativum k tomuto nastinu mne nemuze urazit ani znepokojit.

Spokojene studium.

0/0
9.7.2019 22:25

B33o43h33u35m67í84r 16Š27i68m45e34k 3481630904544

Petr Fiala se příliš soustředil na populistický antibabišismus. A to je málo! Navíc pořádek v ODS udělal jen částečně.

Mezi politiky ODS jsou schopnější, ale nemohli jej nahradit, když populismus jej vyšplouchnul nahoru. Musí počkat.

Problém voleb prezidenta tkví v tom, že při volbě poslanci je odpovědný poslancům, při přímé volbě občany je imaginárně odpovědný lidu, ale ve skutečnosti je zcela neodpovědný! Nemyslím si, že jsme si vybrali nejlépe, i když souhlasím, že víceméně je Zeman zrcadlem pokřivení nás všech. Možná jsme se nechali pokřivit zvenčí, že? Při volbě poslanci je zevní vliv snáze eliminovatelný!

:-)

+1/−4
8.7.2019 16:49
Foto

P60a33v34e28l 83D46v17o36ř92á85k 5869485284500

Jen si vzpomeňte na ty zákulisní kejkle při volbě nepřímé. Obálky putovaly etc.

+8/0
8.7.2019 18:53

D45a56n 74R60o20z23s15í20v68a28l 3870462390394

Řekněte to rovnou, byla to totální parlamentní šaškárna.

+7/0
8.7.2019 19:06

B35o50h15u51m51í35r 30Š59i26m10e66k 3741250164394

Výhružky smrtí? To ano. Ale přesto je lepší mít prezidenta odpovědného poslancům než imaginárnímu lidu. Důsledkem je neodpovědnost. :-)

+1/−2
8.7.2019 20:29

V49o79k46o87u75n 32V88l58a87d52i77m49i50r 8642168409468

Tekrat jsem si myslel,ze nebude tak jednoduche podplatit nejakyten milion volicu jako par poslancu.

Dnes vidim, ze v dobe internetove je jednodussi oblbnout nejaky ten milion volicu, nez podplatit poslance.

+2/−2
8.7.2019 20:46

B17o77h11u52m79í45r 95Š92i30m84e39k 3741920444964

Souhlas! A když se mluví o tom, že se tam točili ruské peníze, pak v době hybridní války je to dvojnásobně riskantní.

0/0
8.7.2019 21:01

J97a80r29o48s50l57a62v 16L46i90m27a 1975737841

Zde se zastanu pana Pavla Dvoraka, pane Simku. Dat zpet zodpovednost za ustanoveni osoby do funkce prezidenta, do rukou poslancu, je nezodpovednost.

Protoze tento akt vyzaduje zase zmenu Ustavy, navrhuji radeji slouceni funkci premiera a prezidenta. Tim funkce prezidenta bude mit opravdovy podil na rizeni republiky. Pripominam minulou volbu a tech deset kandidatu. Jen dva byli manazeri a meli dustojnost hodnou prezidenske funkce. Dokud si obcane neuvedomi nutnost tohoto kroku (a take se prestanou bat jedince), nase republika bude tim vazalem EU.

+2/0
8.7.2019 21:04

B79o94h20u68m30í67r 47Š15i86m68e44k 3501940554474

Zjevně neberete v úvahu, že český občan nacucaný komunismem nemá nejlepší orientaci. S odpovědností lidu se dá manipulovat a děje se tak. Lid je neodpovědný. Poslanci musí být ze zákona odpovědní, a proto vnímám odpovědnost prezidenta parlamentu jako lepší.

A pak u nás není prezidentský systém, ale systém parlamentní vlády. A když náš prezident si prosazuje větší pravomoci, než mu dává Ústava, nepovažuji za správné se mu podřídit.

Protestuji proti tomu, že naše republika je vazalem Evropské unie. Není! Pokud však chce být součástí Evropské unie, pak musí část nezbytných pravomocí odevzdat do centra, jak je to v tomto případě normální, a musí se účastnit politiky EU, jak jsme to dlouhá léta nedělali.

:-)

0/−3
8.7.2019 21:24

J59a83r93o17s79l51a68v 44L67i89m88a 1535717641

Pane Simku. Zde se jevi smysleni maleho ceskeho cloveka. Moje zivotni zkusenost podporena 50 letym zivotem mimo republiku, me varuje pred kroky, ktere nase CR dela uvnitr a take navenek republiky. Bez vedeni silnym jedincem, republika je uz dnes vazalem. Ukazka noveho vedeni EU a to, bez jakehokoliv vlivu CR. To bude pokracovat.

Nase vnitrni revnivost nas udusi. Kazdy krok mimo Ustavu je pridani polinka na ohen revnivosti. Nedostatek v Ustave a ten ohen revnivosti neuhasime. Pohled na odvolani ministra kultury je ta prava ukazka o cem se zminuji.

Zde radeji koncim. Nepohopeni omlouvate minulym rezimem. Jeste po 30 letech. Ach jo. Kocourkov.

+2/0
8.7.2019 21:58

B60o62h46u31m17í50r 89Š29i15m72e76k 3591910924604

Kocourkov? Myslím, že mi nerozumíte! Já naši společnost neomlouvám čtyřicetiletým starým komunistickým brainwashingem. Já jen poukazuji na to, že u nás převažuje levičácké spoléhání se na stát a neochota postavit se na vlastní nohy. V takovémto rozsahu to tu za první republiky nebylo! Nedovedu si představit, jak tento stav normalizovat, zvlášť pokud neochota ke svobdoným, přirozeným vztahům je v celé Evropě.

Zvolili jsme si Andreje Babiše s jeho ANO a zvolili jsme si Miloše Zemana, na kterém je Babiš závislý. A není podstatné, zda se na těch volbách také přičinili ruští agenti. On je totiž trestně stíhaný a navíc je v konfliktu zájmů. Pravda, podle českých zákonů je vše v pořádku, ale podle normální evropské legislativy to v pořádku není. A Evropská unie nebude hledat Babišovo alibi v českých zákonech, když mu má platit dotace, že?

:-)

0/0
9.7.2019 21:26

B13o98h62u17m68í86r 17Š33i90m92e43k 3201600514784

Něco tu nefunguje! Příspěvky tu nejsou. Proč? Chtěl jsem Vás uvést do české problematiky! :-)

Kocourkov? Myslím, že mi nerozumíte! Já naši společnost neomlouvám čtyřicetiletým starým komunistickým brainwashingem. Já jen poukazuji na to, že u nás převažuje levičácké spoléhání se na stát a neochota postavit se na vlastní nohy. V takovémto rozsahu to tu za první republiky nebylo! Nedovedu si představit, jak tento stav normalizovat, zvlášť pokud neochota ke svobdoným, přirozeným vztahům je v celé Evropě.

Zvolili jsme si Andreje Babiše s jeho ANO a zvolili jsme si Miloše Zemana, na kterém je Babiš závislý. A není podstatné, zda se na těch volbách také přičinili ruští agenti. On je totiž trestně stíhaný a navíc je v konfliktu zájmů. Pravda, podle českých zákonů je vše v pořádku, ale podle normální evropské legislativy to v pořádku není. A Evropská unie nebude hledat Babišovo alibi v českých zákonech, když mu má platit dotace, že?

:-)

0/0
9.7.2019 21:35

J41a23r75o50s35l15a97v 28L87i14m56a 1395777301

Pane Simku. Je pro mne obtizne vysvetlit ceske dilema. Vidim to jinak nez vetsina ceskych obcanu. K nim pocitam i vas. Znam detailne dva rozdilne systemy vedeni statu a vychazim z jejich moznosti. Ten v kterem ziji, nedovoli SVEVULI politika. Je zde clanek v Ustave, ktery tuto svevuli nedovoli. Ustava CR jej nezna a tim obcane CR NEJSOU chraneni timto dulezitym artiklem Ustavy. I kdyz je stary 271 let.

Take prvni republika jej neznala. Tech 18 vlad za 20 let republiky neni za co se vychvalovat.

Nedostatek ustavnich norem pro reseni premierovo dilema je ukazkou lenivosti a arogance ceskeho naroda. Po mnozstvi problemu v minulosti, nase republika nedokazala dat pravni podlozeni proti teto zlodejne. Proto ten muj pohled na Kocourkov. V zahranici to nazyvaji "bananova republika". A to jsme!!!

Dokazi vam popsat asi deset mimoradnych udalosti politickeho zamereni v CR za tech 26 let, ktere svetu ukazuji tu nasi lenivosti, nezajem a take nasi zaprodanost k nicivim vlivum v politickem zivote. Zde omluva minulym rezimem a novym usporadanim Evropy je ukazka nasi nechute neco dukladne resit. I kdyz je to v prospech nasi republiky.

0/0
9.7.2019 23:55

B40o30h58u75m82í63r 89Š35i46m12e77k 3531390554384

Kladu si otázku, co s tím. Žijeme ve společnosti, kde jsou lidi naučeni, že všechno je všech a kradou. Kradou všechno a všude. Zámek nezámek, zabezpečení nezabezpečení, všude! Všechno je stále všech. Většina občanů je nesamostatných, závislých na státu. Socialistické přerozdělování se stále zvětšuje. Utváří se zákony, které nelze naplňovat.

Takovým nejméně palčivým příkladem mohou být cyklostesky postavené na ochutnávání jihomoravských vín, na kterých je zakázáno pít alkohol. Absurdní? Ano! Takové zákony nelze dodržovat. A tak zákony slouží k tomu, abychom trestali jen některé jedince. Není to absurdní? Je! Ale bohužel mnoho zákonů je takto stavěno!

Kritizujete ze zámoří. To se to snadno kritizuje!

Denně již desítky let mi chodí řada lživých mailů naplněných závistí, nenávistí, zlobou, pomstychtivostí... každodenní masáž proti Evropské unii, proti NATO, proti USA... čeští komunisti tu horují pro ruský imperialismus! Nyní poslední dobou chodí bagatelizace prohřešků Andreje Babiše, který je neviňátko samo.

Ono se Vám to za zámoří kritizuje! Ale raději poraďte, co s tím! :-)

0/0
11.7.2019 18:49

J72a40r39o76s36l41a62v 83L50i66m54a 1155807741

Pane Simku. Nebudu nabadat moznostmi, jak to zmenit. Mohu jen poukazat na osobni pohled. Take rici sve reseni dane situace.

Dotyka se me osobne vase poznamka o kritice ze zamori. Vyrustal jsem jeste v silnem duchu batovskeho systemu. Ten ucil vsechny poukazat na nedostatky a take na reseni treba ze zahranici. Dva priklady. Jan Bata (nevlastni bratr Tomase) pri druhe navsteve USA, navstivil navic Detroit a ziskal plany na skeletonovou budovu. Vystavba byla rychla a stala tretinu ceny jak budovy postavene pred tim. Tak se zacali stavet batovske dilny v budovach podle fordovych planu. Jestli navstivite Zlin, tyto budovy maji betonovy skeleton ctvercovy.(hlavni nosne pilire) Hlavnim architektem v batovskem koncernu, byl pan Vladimir Karfik. Poslany, co by "Mlady muz" do USA a studoval pod vehlasnym architektem Frank Lloyd Wright. Tak se ziskava pokrok

V politice je to same. Bud budeme lpet na system vypracovany za Rakouska (system pro konstitucni monarchii) nebo vyhledame system ve svete a upravime pro nase potreby. Jak najit silu k presvetceni obcanu, tak se omlouvam, to nevim. Obcane to musi pocitit sami. My mame povinost o tom mluvit.

0/0
11.7.2019 21:45

B12o21h56u38m12í59r 72Š83i43m76e87k 3871150764724

Souhlas! Problém v Česku je, jak naučit lidi normálně myslet bez závislosti na komunistech a na státu. Stále se to přes veškeré úsilí nedaří, protoče naše úcta k Pravdě a k druhému člověku je stále u nás malá! :-)

0/0
13.7.2019 11:03

J81a75r51o89s24l72a27v 62L51i88m76a 1465187181

Na konec nasi diskuze, motto pro priste, pane Simku. "Liberty under the Law" - Svobodu podle zakonu, to je rceni, ktere jsme si jeste nevzali k srdci. Zde je ukazana ta lenivost, arogance a netecnost nas vsech. Prace na zakonech zeme, je prvni povinnost politiku. Podle toho se urcuje ta vyse demokracie a vytvari spokojenost.

Nas zakladni zakon nedava nadeji na lepsi budoucnost. (Ustava). Muj nazor. Proto se vyjadruji podle svych poznatku.

"Na shledanou v lepsich casech" (prevzano od V+W)

0/0
13.7.2019 16:25

B38o57h19u60m43í90r 30Š25i37m94e65k 3881950624874

:-)

0/0
13.7.2019 17:39

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz