Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)......pane autore, začalo to otevřenou náručí Merkelové, kterou zřejmě někdo k tomu navedl! A kdo se opřel proti byl xenofob. Tak to tu máme a bude hůř! Ti černoušci i běloši ve značkovém oblečení s telefony, (který je tak drahý, že bych si ho ani já nekoupil), s nevyčerpatelným kreditem, dobře živení,(žádné hubené chudáky jsem neviděl), nás jednou překvapí! Mně už ne, ale moje děti a vnuky, ev. pravnuky.

V Německu je několik tisíc prokazatelných teroristů,(čteme to velmi často), kteří se ničeho neštítí! Že jsou v Německu a u nás ne? Je to dnes nějaký problém?

Jednou někdo zavelí a budeme se divit. Doporučuji Vám k přečtení článek pana Černého, jak to dnes vypadá ve Švédsku, kde jsem byl v 89. a byla to tenkrát nejpohodovější země, kterou jsem kdy navštívil! !!!!!!

8 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ono to bohužel začalo dávno před otevřenou náručí AM, ta jen sklidila setbu třeba níže zmíněného Sarkozyho...

0 1
možnosti
SB

Milý pane Vracovský, v jiných svých článcích kopete za demonstrace na Letné, za proevropské síly apod.

A najednou píšete o tom, že se nezvládla migrace a že by se s tím něco mělo dělat.

Připomínáte mi reformní komunisty z roku 1968. Ti též mnohé problémy tehdejší doby zcela správně nazývali pravým jménem, avšak odmítali vzít na vědomí, že ty problémy jsou přímým důsledkem toho, co oni tolik let prosazovali a co ani tehdy nechtěli v podstatě změnit jinak než nějakými kosmetickými změnami, které by se nedotkly podstaty věci.

Samozřejmě na názoru nějakéaho Slávka Beneše záleží velice málo, ale já osobně nebudu tleskat těm, kteří najednou vidí to, za co ještě před týdnem označovali své oponenty za xenofoby a rasisty. Nebudu tleskat těm, kteří se domnívají, že Evropskou unii zachrání nějaké kosmetické změny, tedy těm, kteří nevidí, že radikální chyba je v samotných kořenech této instituce, stejně jako reformní komunisté věřili, že podstata je dobrá, že problémy jsou důsledkem jen nějakých dílčích chyb a že vše se zachrání nějakou lidskou tváří. Nebudu tleskat novodobým formám reformních komunistů z roku 1968. Tudíž nebudu tleskat vám.

SIce konečně docházíte k alespoň částečně realistickému názoru na věc, ale z mého pohledu objevujete tu Ameriku zatraceně pozdě.

8 0
možnosti
Foto

Dobrý den, můj názor na migraci zůstává pořád stejný celá léta a v pravdě netuším co má společného s demonstracemi na Letné. Postřílet, nebo potopit lodě s miliony lidmi není řešením, stejně jako není řešením se tu oplotit a tvářit se, že svět bude pořád stejný.Nebude a nikdy v historii nebyl. Stejně ovšem nebylo nikdy řešením vůbec neřešit co se při hurá přijímání uprchlíků děje. Tragedií Evropy není EU, ale politici typu Nikolas Sarkozy.A to je rovněž můj letitý názor. Díky za návštěvu a komentář, tleskat si věru navzájem nemusíme.

3 3
možnosti
Foto

Filipe, to jste napsal výborně! Sama bych to neuměla tak říct či napsat, ale kdybych to svedla, bylo by to v tom duchu, jak jste se vyjádřil Vy! R^

3 0
možnosti
Foto

Horko, sucho, bída byla v Africe odnepaměti. To, že se daly miliony chudáků na pochod přičítám propagandě a kdo ji financuje, kupodivu nikdo nevyšetřuje. Zajímavé. Neziskovky porušují zákony a kdosi do nich pumpuje peníze. Jedu na golf a jsem rád, že nemám šanci, vzhledem k věku, dožít se těch konců, ke kterým svět směřuje.

13 2
možnosti
Foto

Dobrý den pane Bicera, jak píšu, důvodem může být i prostá touha po lepším životě.A migrace v důsledku klimatických změn se momentálně netýká jen naší části světa.Na golf by mělo být dneska tak akorát, tak fajn den..

1 0
možnosti
  • Počet článků 647
  • Celková karma 25,13
  • Průměrná čtenost 2137x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik