Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zvláštní, učňovské obory v rámci své praxe příliš neadorujete, ale pokud mám možnost a finance se někde v těchto zařízeních najíst, neni to špatné. Poněkud horší je situace, když je potřeba opravit tepelný čerpadlo, nebo omítku, resp.čističku. Tak asi to nebude v souvisejících oborech sama sláva a spokojenost..

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, no určitě to není zásluhou ministerstva... A bohužel na obory i v gastronii je min a min uchazecu...

.

0 0
možnosti
Foto

Já se ještě vracím odpovědět trochu víc, neměl jsem čas... prostě mě mrzí zkostnatělý systém, jakoby si neuvědomoval, že se píše rok 2019. A ani sto akademických titulů nezaručí očividně podle těch materiálů základní znalosti, pro kuchaře jediného podstatného... technologií. recepty jsou jen soupisy surovin, zvládnutí technologií liší kuchaře od nekuchařů... díky za návštěvu :-)

1 0
možnosti
PK

..mě to zajímá, ale nic o tom nevím, zkuste napsat jak to funguje venkuR^

1 0
možnosti
Foto

Asi Vás zklamu, neumím říct jak funguje systém ekvivalentu učňovského školství v cizině... Asi se tam tedy taky potřebné počty zájemců nehrnou, dle toho jak poctivě luxují náš pracovní trh. Základní technologie přípravy pokrmů a kuchařské techniky jsou staletí dané zásady počínaje krájením, přípravou polévek, omáček, mas... Všeho co potřebujete při práci se surovinami, aby bylo možno dojít k dokonalému výsledku. Nejvíc jich samosebou dala světu kuchyně francouzská. Základem je co nejšetrnější práce se surovinou a právě ty části praktických zkoušek, které přišli z ministerstva, jdou přímo proti tomu.

0 0
možnosti
PK

Díky za info,taky mám v rodině kuchaře ale ten moc mluvný není. Pěkný denR^

1 0
možnosti
Foto

Není zač, fajn večer i Vám :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,60
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik